۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۵:۰۲
برنامه-اردویی-تیم-فوتبال-هفت-نفره-برای-مسابقات-انتخابی-جهانی-مشخص-شد
تیم ملی فوتبال هفت نفره اردوهای آماده سازی خود برای حضور در مسابقات انتخابی جهان را از ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال هفت نفره اردوهای آماده سازی خود برای حضور در مسابقات انتخابی جهان را از ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، با توجه به برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال هفت نفره بوشهر که هفته گذشته به پایان رسید، برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی برای کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی در دستور کار مسئولان مربوطه در انجمن این رشته قرار گرفته است.

مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره سال آینده به میزبانی کشور آرژانتین برگزار خواهد شد. رقابت های انتخابی مربوط به این مسابقات هم ۵ تا ۱۷ خردادماه در دانمارک برگزار می شود.

بر این اساس تیم ملی فوتبال هفت نفره از پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه اردوی آماده سازی خود برای حضور در این رقابت ها و کسب سهمیه جهانی را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

حسین صالح، سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره با بیان اینکه این مرحله از اردوی آماده سازی تا اول خردادماه در تهران دنبال خواهد شد، در مورد چگونگی انتخاب اردونشینان اظهار داشت: گروهی از بازیکنان بر اساس مسابقاتی که سال گذشته در محمودآباد و مشهد برگزار شد، انتخاب شده اند. این بازیکنان طی دو روز اول اردو مورد ارزیابی قرار گرفته و کلاسبندی هم می‌شوند.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که در این دو روز از نظر فنی و کلاسبندی مورد تایید قرارگرفتند، در اردو باقی می مانند و دیگر بازیکنان محل تمرین را ترک می کنند.

صالح همچنین یادآور شد: بازیکنانی هم که کلاسبندی آنها قطعی و مورد تایید است و طی تورنمنت برگزار شده در بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفتند، دیگر گروه بازیکنان دعوت شده به اردو را تشکیل می دهند. این دسته بازیکنان همراه با منتخبان بازیکنان گروه اول، اردونشینان را تشکیل می دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره تاکید کرد: اینکه بعد از دو روز نخست اردو و ارزیابی بازیکنان، دقیقا چه تعداد بازیکن در اردو باقی خواهند ماند هنوز مشخص نیست اما احتمالا با ۲۴ بازیکن ادامه خواهیم داد. در واقع برای حضور در مسابقات انتخابی جهان در دانمارک، برای ۲۴ بازیکن اقدام به کسب روادید خواهیم کرد تا از میان آنها ترکیب اصلی برای اعزام به دانمارک را مشخص کنیم.

کد خبر : ۱,۳۵۱
اشتراک در