۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۵:۳۹
بهمن-گلبارنژاد--تمرینات-سنگینی-برای-درخشش-در-دوچرخه-سواری-پارالمپیک-انجام-می-دهم
رکابزن پارالمپیکی ایران با اشاره به برنامه تمرینی که برای شرکت در بازی های پارالمپیک دنبال می کند، گفت: به حدی سنگین و فشرده تمرین می کنم که بتوانیم هر چه سریع‌تر به آمادگی لازم برای این بازی ها و نتیجه گیری ایده آل در آن برسم.
رکابزن پارالمپیکی ایران با اشاره به برنامه تمرینی که برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک دنبال می کند، گفت: به حدی سنگین و فشرده تمرین می کنم که بتوانیم هر چه سریع‌تر به آمادگی لازم برای این بازی ها و نتیجه گیری ایده آل در آن برسم.

بهمن گلبارنژاد که از حضور در بازی های پاراآسیایی به حد نصاب لازم برای کسب سهمیه مسابقات دوچرخه سواری بازی‌های پارالمپیک دست یافت و با حضور در مسابقات جهانی ایتالیا این سهمیه را ثبیت کرد، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در مورد شرایط تمرینی خود جهت شرکت در این دوره بازی های پارالمپیک توضیح داد.

وی که در شیراز پیگیر تمرینات پارالمپیکی خود است، اظهار داشت: در هفته پنج روز و روزانه دو جلسه تمرین اختصاصی دوچرخه‌سواری دارم. علاوه بر این هفته ای سه - چهار جلسه بدنسازی هم دارم ضمن اینکه یک جلسه استخر هم در برنامه‌ام قرار دارد.

این رکابزن ملی پوش که در لندن اولین حضور پارالمپیکی خود را تجربه کرد، ادامه داد: این عمده برنامه ای است که بر اساس آن تمریناتم را برای پارالمپیک ریو پیگیری می کنم. این برنامه زیر نظر مسئولان و مربیان تیم ملی در اختیارم گذاشته شده است و بالطبع در مقاطع مختلف و بر اساس شرایط آمادگی خود من و البته فاصله زمانی باقیمانده تا ریو تغییر هم خواهد  کرد.

گلبارنژاد تاکید کرد: فعلا در شیراز تمرین می کنم اما احتمالا در آینده نزدیک برخی از مراحل تمرینی ام در تهران یا دیگر شهرستان‌ها برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه در هر شرایطی تمرینانش را سخت و فشرده پیگیری می کند تا بتواند در پارالمپیک ریو نتیجه ای بهتر از پارالمپیک لندن بگیرد، یادآور شد: باید به عنوان تنها ایرانی حاضر در مسابقات دوچرخه سواری پارالمپیک ریو، عمکلردم به گونه‌ای باشد که علاوه بر خودم باعث رضایت همه مسئولان کاروان هم باشد. باید بتوانم در این رقابت ها امتیاز و جایگاه بهتری نسبت به لندن بگیرم و با این عملکرد بدرخشم.

رکابزن ایران همچنین گفت: چشم دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ایران در پارالمپیک ریو به من است و همین موضوع مسئولیت مرا در این بازی ها سنگین تر خواهد کرد. اینکه تنها رکابزن ایران در ریو هستم، خیلی خوب نیست. بیشتر کشورها یک تیم چند نفره در پارالمپیک دارند، اعضای این تیم ها به معنای واقعی کمک هم هستند و این خیلی خوب است. اگر من نیز هم‌تیمی داشتم شرایط مان خیلی بهتر و امیدوارانه تر بود.

بهمن گلبارنژاد در پایان گفت: مرحوم دکتر عسگری زحمات زیادی برای دوچرخه سواری ایران کشید و واقعا  نقش زیادی در حضورمان در دوره آتی پارالمپیک دارند اما باید از آقای عصفوری هم تشکر کنم که تلاش های وی را در این راه تکمیل کردند.

کد خبر : ۱,۳۴۳
اشتراک در