۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۵:۵۱
اعزام-۶-پینگ-پنگ-باز-به-مسابقات-آزاد-اسلواکی
تیم منتخب تنیس روی میز جانبازان و معلولان با ترکیبی از ۶ بازیکن ملی پوش و غیرملی پوش در مسابقات آزاد اسلواکی شرکت می کند.
تیم منتخب تنیس روی میز جانبازان و معلولان با ترکیبی از ۶ بازیکن ملی پوش و غیرملی پوش در مسابقات آزاد اسلواکی شرکت می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات تنیس روی میز آزاد اسلواکی با حضور تیم هایی از کشورهای مختلف ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود. به منظور شرکت در این رقابت ها، تیم ایران با ترکیبی متشکل از ۶ ورزشکار ۱۹ اردیبهشت ماه عازم اسلواکی خواهد شد.

از میان نفرات برتر کلاس های دهگانه تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور، حسن جان فشان و سید کاظم برونجانی درکلاس ۲، مهدی معصومی در کلاس ۴، احمد تقی زاده در کلاس ۶ و علی یزدی در کلاس ۹ که جزو ملی پوشان ما هستند در کنار محمدرضا ارشادی فر در کلاس ۸ ترکیب تیم اعزامی به  مسابقات آزاد اسلواکی را تشکیل می دهند. علی شکارلو هدایت این تیم را در این سفر بر عهده خواهد داشت.

مهدی آرمندنیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان ایران، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن تایید این خبر اظهار داشت: از مدت ها پیش مقدمات اعزام تیم منتخب تنیس روی میز ایران به رقابت های اسلواکی انجام شده و تیم در تاریخ مقرر به اسلواکی سفر می کند.

آرمندنیا تاکید کرد: مسابقات آزاد اسلواکی با فاکتور ۴۰ برگزار می شود که از فاکتورهای خوب و بالا در بین مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولان به حساب می آید. این رقابت ها در رویدادی مانند بازی های پاراآسیایی با فاکتور ۵۰ برگزار می‌شود بنابراین برگزاری مسابقاتی با فاکتور ۴۰ هم بالا بودن نسبی کیفیت آن را نشان می دهد.

کد خبر : ۱,۳۳۷
اشتراک در