۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۶:۱۸
۱۷-بازیکن-در-دومین-اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-والیبال-نشسته-بانوان
از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و به منظور برگزاری دومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو از ۱۷ بازیکن دعوت به عمل آمده است.
از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و به منظور برگزاری دومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو از ۱۷ بازیکن دعوت به عمل آمده است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در سال جاری از جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود. برای برپایی این مرحله اردو، ۱۷ بازیکن توسط کادر فنی تیم ملی به حضور در تمرینات دعوت شده اند.

بازیکنان دعوت شده به دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته بانوان به این شرح است:
نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)، زهرا عبدی،  سمیرا خالقی (زنجان)، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی (خراسان رضوی)، عشرت کردستانی، بتول جعفریان، مریم اسحاقی، بتول خلیل‌زاده (کرمان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی عارف (همدان)، سعیده کشوری، اشرف شجاعی (لرستان)، مهری فلاحی (گیلان)، زینب ملکی (اصفهان) و صفیه علی قورچی (تهران)

تیم ملی والیبال نشسته بانوان که  به واسطه نایب قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی کره جنوبی و البته موافقت مسئولان مربوطه برای اعزام این تیم (این موافقت شهریورماه سال گذشته اعلام شد) در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک شرکت می‌کنند.

اردونشینان دومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم تا ۲۵ اردیبهشت ماه زیر نظر مریم ایرانمنش به عنوان سرمربی همراه با بتول مهران پور و لیلا شمشه به عنوان مربیان پیگیر تمرینات شان خواهند بود فرید صائبی نیز به عنوان مدیر فنی این مربیان را در امر هدایت بازیکنان همراهی می کند.

معصومه مهرورز سرپرست تیم ملی والیبال نشسته بانوان است و پوران سرلک نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار اردونشینان خواهد بود.

کد خبر : ۱,۳۳۰
اشتراک در