۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۴۷
آغاز-دومین-اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-با-۱۰-بازیکن
دومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از فردا چهارشنبه در مازندران آغاز می شود.
دومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از فردا چهارشنبه در مازندران آغاز می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، برای برگزاری این مرحله از اردوی آماده سازی تیمش ۱۰ بازیکن را در فهرست اردونشینان قرار داده است.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر عبارتند از:
۱-  عادل طرفی، ۲- حکیم منصوری (خوزستان)، ۳- ایمان بک زاده (لرستان)، ۴- حسن عبدی (خراسان رضوی)، ۵- میلاد خردمند (فارس) ۶- سامان بلاغی (فارس)، ۷- محمد صحی ( تهران)، ۸- محمد محمدنژاد (قم)، ۹- مجید طاهری (خوزستان) و ۱۰- احمد یوسفی (زنجان)

این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از فردا  آغاز می شود تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. شهر آمل در مازندران میزبان اردونشینان تیم ملی بسکتبال با ویلچر است.

به گفته آقاکوچکی، توجه ویژه به توان فردی بازیکنان به خصوص شوتزنی آنها در قالب برنامه آمادگی جسمانی همراه با بدنسازی اختصاصی برنامه کلی است که طی یک هفته اردو اجرا خواهد شد ضمن اینکه اردونشینان بعد از هر پنج جلسه تمرین یک جلسه استراحت خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، عباس خاکی به عنوان مربی آقاکوچکی را در امر هدایت اردونشینان تیم ملی بسکتبال با ویلچر همراهی می کند ضمن اینکه حجت الاسلام  شایسته هم نماینده فرهنگی حاضر در این اردو است.

کد خبر : ۱,۳۲۸
اشتراک در