۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۴:۵۶
برنامه-پارالمپیکی-تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-تا-زمان-اعزام-به-ریو-اعلام-شد
تیم ملی فوتبال پنج نفره که به منظور آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک وارد دور جدید تمرینات شده تا زمان اعزام به محل برگزاری این دوره بازی ها و بر اساس برنامه مصوب، پیگیر تمریناتش در تهران و مازندران خواهد بود.
تیم ملی فوتبال پنج نفره که به منظور آماده سازی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک وارد دور جدید تمرینات شده تا زمان اعزام به محل برگزاری این دوره بازی ها و بر اساس برنامه مصوب، پیگیر تمریناتش در تهران و مازندران خواهد بود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال پنج نفره که پیش از نوروز ۹۵ و در ماه های پایانی سال گذشته طی سه مرحله اردوی پارالمپیکی بخشی از برنامه های آماده سازی مورد نظر برای این تیم را اجرا کردند، برگزاری ۹ مرحله اردو برای این تیم طی ۶ ماه نخست سال و تا پیش از اعزام به محل برگزاری بازی های پارالمپیک ریو را پیش بینی کرده اند.
از این تعداد اردوی پیش بینی شده، یک مرحله اردو طی روزهای ۲۱ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد.  اردویی هم که تیم ملی فوتبال پنج نفره از امروز یکشنبه و با حضور ۱۴ بازیکن در تهران آغاز می کند، پنجمین مرحله تمرینات این تیم در راستای آماده سازی حضور در پارالمپیک آتی به حساب می آید.

این مرحله از اردو تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن اردونشینان تیم ملی فوتبال پنج نفره بر اساس برنامه مصوب، در اردوهای دیگری هم شرکت خواهند کرد.

برنامه اردویی تیم ملی فوتبال پنج نفره که شهریورماه سال گذشته از حضور در مسابقات آسیایی ژاپن برای دومین بارموفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد، برای حضور در پانزدهمین دوره این بازی ها به شرح زیر است:

•  اردوی پنجم: ۵ تا ۱۳ اردیبهشت ماه
•  اردوی ششم: ۲۰ تا ۲۸ اردیبهشت ماه
•  اردوی هفتم: ۵ تا ۱۳ خردادماه
•  اردوی  هشتم: ۲۰ تا ۲۸ خردادماه
•  اردوی نهم: ۵ تا ۱۳ تیرماه
•  اردوی دهم: ۲۰ تا ۲۸ تیرماه
•  اردوی یازدهم: ۵ تا ۱۳ مردادماه
•  اردوی دوازدهم: ۱۷ تا ۲۶ مردادماه

بر پایه این گزارش، بنا به درخواست و پیشنهاد کادر فنی تیم ملی فوتبال پنج نفره، حضور در تورنمنت بین المللی برزیل نیز در برنامه این تیم قرار داده شده است. در صورت نهایی شدن این برنامه، سفر به برزیل و حضور در تورنمنت بین المللی این کشور در قالب اردوی هفتم و پیش از اردوی هشتم انجام می شود.

بنا به گفته سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره هنوز تاریخ دقیق تورنمنت بین المللی برزیل و زمان رفت و برگشت تیم ها به این کشور به صورت رسمی مشخص نشده است. بنابراین و در صورتی که حضور ایران در این تورنمنت انجام شود، امکان دارد مراحل اردویی بعد از از تورنمنت از نظر زمان آغاز و پایان، تغییر چند روزه داشته باشد.

کد خبر : ۱,۳۲۱
اشتراک در