۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۶:۴۸
پیش-بینی-اردوهای-غیرمتمرکز-برای-تنها-شناگر-پارالمپیکی-ایران
بنا به اعلام رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولان، تنها ورزشکار اعزامی این رشته به بازی‌های پارالمپیک ریو به صورت غیرمتمرکز پیگیر تمرینات خود تا زمان حضور در این دوره بازی ها خواهد بود.
بنا به اعلام رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولان، تنها ورزشکار اعزامی این رشته به بازی‌های پارالمپیک ریو به صورت غیرمتمرکز پیگیر تمرینات خود تا زمان حضور در این دوره بازی ها خواهد بود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، انجمن شنای جانبازان و معلولان با توجه به اختصاص یک سهمیه به ایران برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و کسب حد نصاب لازم برای دستیابی به این سهمیه توسطه شاهین ایزدیار و علیرضا جلیلی در بازی‌های پاراآسیایی اقدام به انتخاب نماینده اعزامی ایران به ریو کرد و با لحاظ کردن رکوردهای ثبت شده از ایزدیار در مسابقات بین المللی لهستان و رکوردگیری از علیرضا جلیلی در تهران، ایزدیار را به عنوان شناگر ایران در پارالمپیک ریو انتخاب کرد.

مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در مورد برنامه های آماده سازی برای ایزدیار اظهارداشت: رشته شنا به گونه ای نیست که تمرینات در آن حتی برای مدت زمانی کوتاه متوقف و تعطیل شود. به همین دلیل ایزدیار پس از بازگشت از بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی و پس از تنها دو هفته ریکاوری، تا به امروز به طور مرتب پیگیر تمریناتش بوده است.

وی تصریح کرد: تمام تمرینات ایزدیار تا به امروز زیر نظر انجمن شنا برگزار شده است چون در عین حال این شناگر برای بازی های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آماده می شود و در واقع برنامه های تمرینی وی در قالب برنامه های بلندمدت تا سال ۲۰۱۸ پیش بینی شده است.

رئیس انجمن شنای جانبازان تاکید کرد: در هر صورت از این پس که حضور ایزدیار در بازی های پارالمپیک ریو قطعی شده، برنامه های تمرینی وی جدی تر دنبال خواهد شد. این بخش از برنامه طی چند روز آینده و به صورت غیرمتمرکز آغاز می شود.

وی تصریح کرد: به هر حال ایزدیار تنها شناگر کاروان پارالمپیکی ایران است و به غیر از او، ورزشکار دیگری در اردو نیست. بنابراین اردوهای تمرینی وی را به صورت غیرمتمرکز پیش بینی کرده ایم تا مثل ماه های گذشته بتواند در مشهد و زیر نظر مستقیم انجمن تمریناتش را دنبال کند.

نوروزی ابراز امیدواری کرد که شاهین ایزدیار در پارالمپیک ریو نسبت به پارالمپیک لندن نتایج بهتری کسب کند و علاوه بر صعود به فینال بتواند رده ای بهتر از هشتمی لندن در اختیار بگیرد.

کد خبر : ۱,۳۱۸
اشتراک در