۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۶:۴۰
ابراز-امیدواری-به-کسب-دو-سهمیه-پارالمپیک-از-مسابقات-قایقرانی-جهانی-جمهوری-چک
سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولان ابراز امیدواری کرد که تیم سه نفره ایران از حضور در مسابقات جهانی چک از حداکثر شانس خود برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک استفاده کرده و توسط دو ورزشکارخود در بخش مردان به دو سهمیه برای این دوره بازی ها دست یابد.
سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولان ابراز امیدواری کرد که تیم سه نفره ایران از حضور در مسابقات جهانی چک از حداکثر شانس خود برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک استفاده کرده و توسط دو ورزشکارخود در بخش مردان به دو سهمیه برای این دوره بازی ها دست یابد.

مسعود مهدوی نیا در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اینکه آخرین مرحله تمرینات آماده سازی تیم‌ملی قایقرانی معلولان برای حضور در مسابقات جهانی و انتخابی پارالمپیک در چک از یکشنبه هفته گذشته آغاز شد و به طور متوالی تا زمان اعزام به این رقابت ها ادامه خواهد داشت، در مورد وضعیت اردونشینان و آمادگی آنها توضیح داد.

وی اظهارداشت: طی اردوهای گذشته تمام تمرینات براساس افزایش قدرت عضلات بود و اینکه ورزشکاران مان بتوانند ضربه های قوی تری داشته باشند. الان به مرحله ای رسیده ایم که همه اردونشینان تیم در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند و آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات را دارند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولان با تاکید بر اینکه این تیم با ترکیبی متشکل از سه ورزشکار در مسابقات جهانی چک شرکت می کند، گفت: البته در حال حاضر چهار اردونشین داریم. شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و اکبر طهماسبی در تهران پیگیر تمرینات هستند و نادر عیوضی هم زیر نظر کادر فنی اما در شهر خود تمرینات را دنبال می کند.

وی ادامه داد: دعوتنامه لازم جهت حضور در مسابقات جهانی چک را برای هر چهار ورزشکار گرفته ایم اما در نهایت سه ورزشکار شامل دو ورزشکار در بخش مردان و یک ورزشکار در بخش بانوان اعزام می کنیم. در این میان حضور شهلا بهروزی‌راد که سهمیه پارالمپیک گرفته و اسلام جاهدی در مسابقات قطعی است و نفر سوم از میان نادر عیوضی و اکبر طهماسبی انتخاب می شود.

وی در مورد چگونگی انتخاب نفر سوم تیم ملی قایقرانی برای حضور در مسابقات جهانی چک گفت: عیوضی درگیر تعویض گذرنامه خود است و به همین دلیل هنوز مدارکش را برای ما ارسال نکرده است و اگر روادید به موقع صادر نشود، اکبر طهماسبی به عنوان نفر سوم تیم راهی مسابقات خواهد شد اما اگر عیوضی با مشکلی در صدور ویزا مواجه نشود، نفر سوم تیم را با برگزاری رقابت انتخابی میان این دو قایقران انتخاب می کنیم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی با تاکید بر اینکه مسابقات جهانی جمهوری چک آخرین مرحله رقابت های انتخابی پارالمپیک به حساب می آید، گفت: اعزام بهروزی راد به این رقابت ها صرفا به خاطر افزایش رنکینگ و کسب آمادگی بیشتر برای پارالمپیک است اما اعزام دو ورزشکار بخش مردان برای کسب سهمیه پارالمپیک است. امید زیادی داریم که در این بخش توسط هر دو ورزشکار خود صاحب سهمیه پارالمپیک شویم. البته رسیدن به این مهم خیلی راحت نیست اما در هر صورت جاهدی آمادگی خوبی دارد و از انگیزه بالایی هم برخوردار است ضمن اینکه امید داریم توسط دیگر ورزشکارمان هم به سهمیه برسیم. در هر صورت ما از مسابقات جهانی چک حداکثر برای کسب دو سهمیه شانس داریم و باید از آن حداکثر استفاده را ببریم.
کد خبر : ۱,۳۱۷
اشتراک در