۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۵:۵۶
برنامه-پارالمپیکی-کمانداران-تا-زمان-اعزام-به-ریو-اعلام-شد
تیم ملی تیر و کمان که در دوازدهمین مرحله اردوی آماده سازی به منظور حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک به سر می برد تا پیش از آغاز این بازی ها در پنج مرحله اردوی تمرینی دیگر شرکت کرده و حضور در یک دوره مسابقات جهانی را هم دربرنامه خواهد داشت.
تیم ملی تیر و کمان که در دوازدهمین مرحله اردوي آماده سازی به منظور حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک به سر می برد تا پیش از آغاز این بازی ها در پنج مرحله اردوی تمرینی دیگر شرکت کرده و حضور در یک دوره مسابقات جهانی را هم دربرنامه خواهد داشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری، مجید کاکوش و زهرا نعمتی ورزشکارانی هستند که طی سال گذشته سهمیه حضور در مسابقات تیر و کمان بازیهای پارالمپیک را کسب کردند. برای آماده سازی این کمانداران و همچنین کماندارانی که امید به پارالمپیکی شدن آنها طی ماه های آینده وجود دارد، انجمن تیر و کمان سال گذشته ۱۱ مرحله اردوی آماده سازی برگزار کرد و برای امسال نیز برنامه های اردویی منظم و مدونی در نظر گرفته است.

بر اساس برنامه پیش بینی شده از سوی انجمن تیر و کمان، ورزشکاران پارالمپیکی این رشته در ۶ ماه اول سال و تا پیش از اعزام به ریو برگزار کننده ۶ مرحله اردوی آماده سازی خواهند بود.

اولین اردوی پیش بینی شده در قالب این برنامه از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده و تا پنجم اردیبهشت ماه در تهران پیگیری خواهد شد. در ادامه کمانداران در اردوهای تمرینی دیگری شرکت خواهند کرد.

بر پایه این گزارش، تمام مراحل تمرینی تیم ملی تیر و کمان زیر نظر مستقیم الگ نیکولویچ و خانم مونیکا سیموئز سرمربی و مربی اوکراینی همراه با جبرائیل عبادی (مربی کامپوند) برگزار می شود.

دیگر اینکه در فاصله زمانی میان اردوی سوم و چهارم، تیم ملی تیر و کمان در مسابقات جهانی چک و گزینشی پارالمپیک شرکت خواهد کرد. به غیر از زهرا نعمتی دیگر کمانداران پارالمپیکی ایران همراه با سمیه عباسپور، اصغر فتاحی، فرزانه عسگری و سیده زهرا حسینی در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

امید می رود در این رقابتها تعداد سهمیه های پارالمپیکی تیر و کمان ایران بیشتر شود.

کد خبر : ۱,۳۱۲
اشتراک در