۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۰۷:۲۹
تیم-ملی-فوتبال-هفت-نفره-در-مسابقات-کسب-سهمیه-جهانی-شرکت-می-کند
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی ٢٠١٧ آرژانتین در یک دوره رقابتهای گزینشی شرکت خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی ٢٠١٧ آرژانتین در یک دوره رقابتهای گزینشی شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، آخرین حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی مربوط به سال ٢٠١١ هلند می شود که طی آن ملی پوشان کشورمان تا فینال پیش رفتند اما در این مرحله با متحمل شدن شکست ٦ بر یک برابر روسیه به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

اکنون تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران که به خاطر برخی شیطنت ها و عدم صدور به موقع روادید از شرکت در رقابتهای گزینشی پارالمپیک 2016 ریو بازماند، قصد دارد در دوره آتی مسابقات جهانی که سال ٩٦ در آرژانتین برگزار می شود، شرکت کند.

برای کسب سهمیه حضور در این دوره رقابتها تیم ایران باید در یک دوره رقابتهای گزینشی حاضر شود. این مسابقات ٥ تا ١٧ مردادماه به میزبانی دانمارک برگزار خواهد شد.

مصطفی الهی، رئیس انجمن فوتبال هفت نفره، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات گزینشی دانمارک تنها رویدادی است که می توانیم برای کسب سهمیه جهانی در آن شرکت کنیم. بنابراین حضور موفق در این رقابتها یکی از مهمترین اهدافمان برای امسال است.

وی تصریح کرد: مسابقات جهانی آرژانتین با حضور ١٦ تیم برگزار می شود. ٨ تیم این رقابتها تیم های حاضر در پارالمپیک لندن هستند و ٨ تیم دیگر از طریق برگزاری مسابقات گزینشی و کسب سهمیه مشخص خواهند شد.

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره تاکید کرد که اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه جهانی از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۱,۳۱۰
اشتراک در