۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ۰۶:۲۸
اسلام-جاهدی---۹۹-درصد-از-مسابقات-جهانی-قایقرانی-سهمیه-پارالمپیک-می-گیرم
عضو تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولان که برای حضور در مسابقات جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک آماده می شود، گفت: به قدری آماده ام که از حضور در این رقابت‌ها به احتمال ۹۹ درصد نتیجه گرفته و کسب سهمیه خواهم کرد.
عضو تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولان که برای حضور در مسابقات جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک آماده می شود، گفت: به قدری آماده ام که از حضور در این رقابت‌ها به احتمال ۹۹ درصد نتیجه گرفته و کسب سهمیه خواهم کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات جهانی قایقرانی در سال ۲۰۱۶ طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در آلمان برگزار می شود. ایران از جمله کشورهایی است که در این رقابت ها نماینده خواهد داشت.

اسلام جاهدی از جمله قایقرانان ایران است که به منظور کسب سهمیه بازی های پارالمپیک در مسابقات جهانی آلمان شرکت می کند چرا که این رقابت ها آخرین میدان توزیع سهمیه های پارالمپیکی نیز به حساب می آید.

این قایقران ملی پوش در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در مورد وضعیت آمادگی خود برای شرکت در این مسابقات و کسب سهمیه پارالمپیک اظهارداشت: نسبت به مسابقات جهانی ۲۰۱۴ مسکو روسیه و ۲۰۱۵ میلان ایتالیا خیلی بیشتر و بهتر آماده هستم طوریکه ازنظر آمادگی جسمانی و روانی کاملا آماده شرکت در مسابقات هستم.

وی تصریح کرد: آمادگی ام به قدری هست که ۹۹ درصد شانس کسب سهمیه پارالمپیک از مسابقات آلمان را برای خود قائل هستم. آن یک درصد را هم به خاطر برخی مسائل و اتفاقات غیرقابل پیش بینی در نظر نمی گیرم وگرنه از هر نظر آماده هستم و کوچکترین مشکلی ندارم.

این ملی پوش قایقرانی که در کایاک یک نفره مسافت ۲۰۰ متر پارو می زند، با یادآوری اینکه به خاطر گم شدن تجهیزاتش نتوانست از مسابقات جهانی ایتالیا کسب سهمیه کند، تصریح کرد: در بخش جانبازان، قایقرانان یکسری وسایل و تجهیزات تخصصی خودشان را لازم دارند که متناسب با وضعیت بدنی آن هاست. برای سفر به ایتالیا و شرکت در مسابقات جهانی این کشور، وسایل من در فرودگاه گم شد و سه ماه بعد از مسابقات پیدا شد و به دستم رسید. با این شرایط من به محل مسابقات اعزام شدم اما به خاطر فرصت کم نتوانستم برای تهیه وسایل و تجهیزات دوباره، اقدام کنم.

جاهدی ادامه داد: اینکه بدون داشتن تجهیزات شخصی در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت  کردم برایم راحت نبود و نتیجه هم این شد که نتوانستم کسب سهمیه کنم اما این بار وضعیت فرق خواهد کرد؛ آنقدر آماده هستم که اگر اتفاق دور از ذهنی نیفتد حتما کسب سهمیه می کنم.

ملی پوش قایقرانی جانبازان تاکید کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان، بلافاصله پس از بازگشت از مسابقات جهانی ایتالیا، تمریناتم را در قالب تیم ملی آغاز کردم حتی بعد از لغو مسابقات آسیایی هم تمریناتمان متوقف نشد. تا به امروز ۱۰ مرحله تمرین داشته ایم و طی این مدت به آمادگی لازم دست یافته ام.

اسلام جاهدی با یادآوری اینکه شهلا بهروزی راد از مسابقات جهانی ایتالیا به سهمیه بازی های پارالمپیک دست یافت، ابراز امیدواری کرد که با المپیکی شدنش، قایقرانی ایران بتواند نماینده بیشتری در ریو داشته باشد.
کد خبر : ۱,۳۰۲
اشتراک در