۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ۰۶:۰۴
تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-در-تلاش-برای-شرکت-در-اردوی-برون-مرزی
تیم ملی بسکتبال با ویلچر که برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو آماده می شود، در صورت فراهم شدن شرایط در نظر دارد در دو اردوی برون مرزی شرکت کند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر که برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو آماده می شود، در صورت فراهم شدن شرایط در نظر دارد در دو اردوی برون مرزی شرکت کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، سال گذشته و از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران صاحب سهمیه پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک شد. این تیم از ۱۶ فروردین ماه سال جاری و با دعوت از ۱۶ بازیکن تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر عباس آقاکوچکی برای حضور در این دوره بازی ها آغاز کرده است.

اردونشینان بسکتبال با ویلچر بر اساس برنامه پیشنهادی از سوی کادر فنی، تمرینات آماده سازی خود را طی روزها و ماه های آینده در تهران و دیگر شهرستان ها پیگیری خواهند کرد و در این میان در صورت فراهم شدن شرایط لازم، سفر برون مرزی هم خواهند داشت.

حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در این باره اظهارداشت: سفر برون‌مرزی به منظور برگزاری اردو همراه با دیدار تدارکاتی با تیم های دیگر تاثیر زیادی در چگونگی آماده سازی بازیکنان ایران خواهد داشت و به همین دلیل پیگیر اجرایی کردن این برنامه هستیم.

وی تصریح کرد: تیرماه در دو کشور انگلستان و ترکیه اردو و تورنمنت برگزار خواهد شد البته هنوز تیم های شرکت کننده در این دو تورنمنت نهایی نشده اند اما ظاهرا اکثر تیم های شرکت کننده پارالمپیکی هستند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر تاکید کرد: سفر به این دو کشور را در برنامه اولیه قرار داده ایم تا در صورت صلاحدید مسئولان و فراهم شدن دیگر شرایط لازم آن را در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر : ۱,۳۰۱
اشتراک در