۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ۰۷:۳۳
کمربند-مشکی-افتخاری-تکواندو--به-«فیلیپ-کریون»-اعطا-شد
مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو دهمین کمربند مشکی افتخاری این رشته را به پاس توجه «فیلیپ کریون» به تکواندو، به وی اعطا کردند.

مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو دهمین کمربند مشکی افتخاری این رشته را به پاس توجه «فیلیپ کریون» به تکواندو، به وی اعطا کردند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، «چونگوون چو»، در جریان رقابتهای ریاست جمهوری تکواندو که در بن آلمان برگزار شد، کمربند مشکی افتخاری این فدراسیون را به رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک اعطا کرد.

بر پایه گزارش سایت فدراسیون جهانی تکواندو، هر دو طرف تلاش های فراوانی را با همکاری یکدیگر انجام داده اند تا رشته پاراتکواندو به جمع رشته های پارالمپیکی اضافه شود. در این خصوص حتی کمیته بین المللی پارالمپیک در ژانویه، پاراتکواندو را در برنامه های توکیو ۲۰۲۰ قرار داده است.


 

«چونگوون چو» در این خصوص گفت: از اینکه دهمین کمربند مشکی افتخاری را به سر فیلیپ کریون اعطا کرده ایم خوشحالیم. فدراسیون جهانی تکواندو و کمیته بین المللی پارالمپیک در سال های گذشته همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند. سر فیلیپ کریون نقش مثبتی در توسعه پاراتکواندو داشته است. اضافه کردن پاراتکواندو به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو یکی از افتخارات بزرگ به حساب می آید و ما برای توسعه این رشته به همکاری خود ادامه خواهیم داد.

کد خبر : ۱,۲۹۰
اشتراک در