۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴
شهلا-بهروزی-راد-در-مسابقات-جهانی-آلمان-برای-پارالمپیک-ریو-رنکینگم-را-ارتقا-می-دهم
تنها قایقران ایران که جواز حضور در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ را تا بدین لحظه به دست آورده گفت که بدون هیچ وقفه‌ای و با انگیزه بالا تمریناتش را پیگیری می‌کند تا در مسابقات جهانی آلمان بتواند رنکینگ خود را برای پارالمپیک پیش رو ارتقا دهد.
تنها قایقران ایران که جواز حضور در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ را تا بدین لحظه به دست آورده گفت که بدون هیچ وقفه‌ای و با انگیزه بالا تمریناتش را پیگیری می‌کند تا در مسابقات جهانی آلمان بتواند رنکینگ خود را برای پارالمپیک پیش رو ارتقا دهد.

شهلا بهروزی‌ راد که سال گذشته از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا و به عنوان تنها آسیایی، صاحب سهمیه بازی های پارالمپیک ریو شد در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در مورد روند تمرینات خود اظهار داشت: همچنان به صورت مستمر و در کنار دیگر اعضای تیم ملی در دریاچه آزادی تمریناتم را زیر نظر مسعود مهدوی‌نیا دنبال می کنم. این تمرینات بدون هیچ وقفه ای تا زمان حضور در مسابقات جهانی آلمان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از زمانی که صاحب سهمیه پارالمپیک ریو شده ام، بدون هیچ وقفه ای، مگر در مواردی که بنا به صلاحدید اعضای کادر فنی نیاز به استراحت بود، تمریناتم را با جدیت دنبال کردم حتی در ایام عید بیشتر از به جا آوردن رسم و رسومات نوروز و دید و بازدیدها به تمرین پرداختم. در این ایام فقط ۵ روز اول نوروز به کرمانشاه رفتم تا در کنار خانواده ام باشم، اما خیلی سریع به تهران بازگشتم و بلافاصله تمریناتم را از سر گرفتم.

بهروزی‌راد در مورد مسابقات جهانی آلمان که اواخر اردیبهشت ماه در دویسبورگ برگزار می شود، گفت: این مسابقات آخرین مرحله از رقابت های گزینشی پارالمپیک به حساب می آید و حضور ایران بیشتر از آن جهت است که در بخش مردان آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه امتحان کنیم. اسلام جاهد و نادر عیوضی هم تیمی های من هستند که امید زیادی به پارالمپیکی شدن آنها در این مسابقات وجود دارد، اما من هم با وجود کسب سهمیه در ترکیب اعزامی به آلمان قرار دارم، برای اینکه با حضور در این رقابت‌ها بتوانم به آماده سازی بهتری رسیده و ارتقای رنکینگ هم داشته باشم.

این ورزشکار پارالمپیکی که برای نخستین بار قایقرانی ایران را از مسابقات جهانی صاحب سهمیه پارالمپیک کرد، یادآور شد: هر روز باانگیزه تر از روز قبل تمریناتم را انجام می دهم چون می خواهم در ریو خوش بدرخشم و حداقل خودم از عملکردم و چگونگی پارو زدنم راضی باشم. البته صددرصد تلاشم برای دستیابی به مدال است، اما بیشتر به این فکر می کنم که در این بازی ها از خودم رضایت کامل داشته باشم و مرتکب اشتباهی نشوم، به خصوص اینکه در ۲۰۰ متر اصلا نباید اشتباه داشت.

کد خبر : ۱,۲۸۷
اشتراک در