۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۰۶:۰۱
معرفی-ترکیب-پارالمپیکی-تیم-ملی-والیبال-نشسته-تا-پایان-خردادماه
۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریودوژانیرو تا پایان خردادماه به کمیته برگزار کننده مسابقات معرفی خواهد شد.
۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریودوژانیرو تا پایان خردادماه به کمیته برگزار کننده مسابقات معرفی خواهد شد.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در مورد روند معرفی ترکیب اصلی این تیم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو به سایت کمیته ملی پارالمپیک توضیخ داد و اظهار داشت: بر اساس زمانبندی مشخص شده باید حداکثر تا خردادماه ترکیب اولیه تیم برای حضور در میادین ریو مشخص شود.

وی ادامه داد: بر این اساس پس از اتمام اولین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در سال جاری که از اول اردیبهشت‌ ماه آغاز شده و به مدت ۱۱ روز ادامه خواهد داشت، ترکیب اولیه این تیم را برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک مشخص و به کمیته برگزارکننده معرفی می‌کنیم. در این ترکیب بین ۱۸ تا ۲۰ بازیکن مشخص و معرفی خواهند شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تاکید کرد: تا پایان خردادماه نیز فرصت داریم ترکیب اصلی و ۱۲ نفره تیم را بر اساس ترکیب اولیه معرفی شده، مشخص کنیم که این کار را نیز به وقت خود انجام خواهیم داد تا خللی در سایر برنامه‌های ما وارد نشود.

رضایی با بیان اینکه بعد از معرفی ترکیب ۱۲ نفره امکان تغییر آن بلامانع است، تصریح کرد: به هر حال این امکان وجود دارد که برای هر یک از بازیکنان قرار گرفته در ترکیب اصلی و در فاصله زمانی باقیمانده تا بازی‌های پارالمپیک مشکلی مثل مصدومیت ایجاد شود که مانع از همراهی‌اش در تیم شود. بر این اساس همه تیم‌ها این فرصت را دارند که در صورت نیاز تغییرات لازم را در ترکیب اصلی معرفی شده خود ایجاد کنند. البته بازیکنی که در ازای تغییرات در ترکیب اصلی، جایگزین می‌شود باید از فهرست اولیه باشد.
کد خبر : ۱,۲۸۶
اشتراک در