۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۲۶
جودوکاران-پارالمپیکی-در-اندیشه-حضور-در-اردوهای-برون-مرزی
به منظور آماده‌سازی هر چه بهتر تیم ملی جودو برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو، کادرفنی این تیم در نظر دارد در اردوهای آماده سازی شرکت کنند.
به منظور آماده‌سازی هر چه بهتر تیم ملی جودو برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو، کادرفنی این تیم در نظر دارد در اردوهای آماده سازی شرکت کنند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان تا پیش از پایان سال گذشته، چهار مرحله اردوی آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار کرد. این اردوها به صورت داخلی برگزار شد اما سرمربی تیم ملی در نظر دارد در صورت فراهم شدن شرایط، طی ماه‌های آینده و تا پیش از آغاز این دوره از بازی‌های پارالمپیک، یک یا دو اردوی برون‌مرزی در برنامه تمرینی تیمش قرار دهد.

در همین راستا و بر اساس تقویم فدراسیون جهانی، وی سفر به چهار کشور انگلیس، لیتوانی، آذربایجان و ازبکستان را به مسئولان پیشنهاد داده تا پس از بررسی‌های لازم و در صورت موافقت آنها، سفر به یک یا دو کشور نهایی شود.

خسرو گلکار در این رابطه به سایت کیته ملی پارالمپیک گفت: بر اساس تقویم فدراسیون جهانی، لیتوانی و انگلیس به ترتیب در ماه های خرداد و تیرماه برگزارکننده تورنمنت بین‌المللی هستند ضمن اینکه طبق برنامه اعلام شده، قرار است بین تیم‌های شرکت‌کننده در این دو تورنمنت، اردوی مشترک نیز برگزار شود.

وی تصریح کرد: بالطبع سفر به این دو کشور از آنجا که همزمان حضور در تورنمنت و اردوی مشترک را برای ما فراهم می‌سازد، نتایج مثبت زیادی خواهد داشت؛ به همین دلیل در وهله اول پیشنهاد ما سفر به لیتوانی و انگلستان است اما در صورتی که به هر دلیلی شرایط این سفر مهیا نشود، پیشنهادهای دیگری هم برای اردوی برون‌مرزی ملی‌پوشان جودو ارائه کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی جودو تاکید کرد: سفر به آذربایجان و ازبکستان دو پیشنهاد دیگر ما برای آماده‌سازی بهتر ورزشکاران است. البته این کشورها میزبان هیچ تورنمنتی نیستند و سفر به آنها صرفاً برای برگزاری اردوی مشترک است. پیشنهادمان برای سفر به این دو کشور اواخر اردیبهشت و اواخر تیرماه است.

گلکار گفت: در هر صورت پیشنهادهای خود را برای اردوی برون‌مرزی به مسئولان مربوطه اعلام کرده‌ایم تا مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تائید، حداقل یک یا دو اردوی برون‌مرزی در برنامه جودوکاران پارالمپیکی قرار گیرد.

کد خبر : ۱,۲۸۰
اشتراک در