۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰۵:۱۲
اردونشینان-تیم-ملی-والیبال-نشسته-بانوان-معرفی-شدند
اولین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان در سال جاری از هفته آینده با حضور ۱۷ بازیکن در تبریز آغاز می شود.
اولین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان در سال جاری از هفته آینده با حضور ۱۷ بازیکن در تبریز آغاز می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی والیبال نشسته بانوان که از حضور در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی برای نخستین بار سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را به دست آورد، از ۲۳ فروردین ماه دور جدید تمرینات خود در سال جاری را برای کسب آمادگی هر چه بیشتر و بهتر جهت سفر به ریو دو ژانیرو برزیل آغاز خواهد کرد.

از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و برای تشکیل این مرحله از اردوی تمرینی، ۱۷ بازیکن به حضور در اردو دعوت شده اند. اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است:

نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی (زنجان)، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی (خراسان رضوی) عشرت کردستانی،بتول جعفریان، مریم اسحاقی، بتول خلیل‌زاده (کرمان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی عارف (همدان)، سعیده کشوری، اشرف شجاعی (لرستان)، مهری فلاحی ( گیلان)، زینب ملکی (اصفهان) و صفیه علیقورچی (تهران).

این مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان تا دوم اردیبهشت ماه در تبریز ادامه خواهد داشت. همچون اردوهای گذشته مریم ایرانمنش به عنوان سرمربی همراه با فرید صائبی (مدیر فنی) و بتول مهرانپور (مربی) هدایت اردونشینان را عهده‌دار هستند ضمن اینکه پوران سرلک  به عنوان نماینده فرهنگی نیز در کنار اعضای کادر فنی خواهد بود. معصومه مهرورز نیز سرپرست تیم است.

کد خبر : ۱,۲۷۹
اشتراک در