۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۴۹
هادی-رضایی---عملکرد-چهارساله-والیبال-نشسته-در-پارالمپیک-ریو-مشخص-می-شود
سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به قهرمانی این تيم در مسابقات جام بین قاره ای که در نخستین روزهای سال جاری به دست آمد، گفت: این قهرمانی ارزشمند و به جای خود قابل تقدیر است اما برای ما مهم ترین رویداد، بازی‌های پارالمپیک ریو است که کارنامه خود را بعد از چهار سال فعالیت می گیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به قهرمانی این تیم در مسابقات جام بین قاره ای که در نخستین روزهای سال جاری به دست آمد، گفت: این قهرمانی ارزشمند و به جای خود قابل تقدیر است اما برای ما مهم ترین رویداد، بازی‌های پارالمپیک ریو است که کارنامه خود را بعد از چهار سال فعالیت می گیریم.

هادی رضایی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه ۶ ماه پیش رو، پرکارترین روزها و ماه های کاری تیم ملی والیبال نشسته طی چهار سال گذشته خواهد بود، اظهار داشت: هر روز این شش ماه برای ما و بازیکنان، مهم و تعیین کننده خواهد بود. بازیکنان تا زمانی که در اردو هستند تمرینات خود را به صورت گروهی و زیر نظر کادرفنی دنبال می کنند و زمانی هم که خارج از اردو به سر می برند باید بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند.

وی با تاکید بر ارائه برنامه بدنسازی ویژه به اردونشینان تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: این برنامه توسط تیم بدنسازی و شخص دکتر تاروردی زاده طراحی خواهد شد. درآغاز هر اردو هم از بازیکنان تست گرفته می شود تا مشخص شود وضعیت آنها نسبت به اردوی قبل و دوره ای که در تمرین نبوده اند، چه تغییراتی داشته است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته همچنین تصریح کرد: در مجموع اینکه برای این ۶ ماه تعیین کننده یک برنامه دقیق طراحی شده است که باید مو به مو تا زمان آغاز دیدارهای مان در بازی های پارالمپیک اجرا شود چون چگونگی حضور در این بازی ها و نتیجه گیری در آن برایمان اهمیت زیادی دارد.

رضایی که با تیم ملی والیبال نشسته و در نخستین روزهای سال جاری به عنوان قهرمانی مسابقات جام بین قاره ای دست یافت، یادآور شد: برای حضور در این رقابت ها ترکیب تیم را نسبت به آخرین رویدادی که در آن شرکت کرده بودیم یعنی مسابقات ۲۰۱۴ قهرمانی جهان، تغییر زیادی داریم طوریکه ۸ بازیکن این ترکیب تغییر کردند. این تغییر گسترده ریسک بزرگی بود که البته خوشبختانه بابت آن نه تنها متضرر نشدیم بلکه دستمان هم نسبت به گذشته بازتر شد.

وی تاکید کرد: خیلی از این بازیکنان به نسبت بازیکنان قبلی آنقدرها میدان دیده نبودند اما در جریان مسابقات جام بین قاره ای عملا نشان دادند که اگر در میادین بیشتری حاضر شوند و کسب تجربه کنند می توانند مثل بازیکنان باتجربه فعلی والیبال نشسته ایران کار کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت: تصمیمی که برای تغییر ترکیب تیم در مسابقات جام بین قاره ای گرفتیم و اجرا کردیم فضای مناسبی برای رقابت میان بازیکنان جدید و قدیمی ایجاد کرده است. بازیکنان باید انگیزه رقابت را حفظ کنند که این باعث می شود تیمی آماده را راهی بازی های پارالمپیک کنیم. چگونگی حضور در این بازی ها و نتیجه گیری در آن برایمان اهمیت زیادی دارد. اینکه در جام بین قاره ای قهرمان شدیم خیلی خوب است اما کارنامه اصلی والیبال نشسته برای چهارسال گذشته در بازی های پارالمپیک داده می شود.

کد خبر : ۱,۲۷۷
اشتراک در