۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ۰۵:۵۸
آغاز-اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر
اردوهای تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به منظور آماده سازی حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از امروز با حضور ۱۶ بازیکن آغاز شده و تا اواخر فرودین ماه ادامه خواهد داشت.
اردوهای تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به منظور آماده سازی حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از امروز با حضور ۱۶ بازیکن آغاز شده و تا اواخر فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که سال گذشته و از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک را به دست آورد، سال گذشته به دلیل حضور مستمر و متوالی بازیکنان در مسابقات باشگاهی، هیچ اردوی آماده سازی در راستای حضور در این دوره بازی ها نداشت.

بر همین اساس اردوی تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از امروز آغاز شد، استارت این تیم برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو دو ژانیرو به حساب می آید. عباس آقاکوچکی که هدایت تیم ملی بسکتبال با یلچر را برای شرکت در پارالمپیک آتی بر عهده گرفته، به منظور آغاز تمرینات این تیم از ۱۶ بازیکن دعوت کرده است. این بازیکنان روز گذشته وارد محل اردوی آماده سازی خود در تهران شدند و از ساعت ۱۰ امروز دوشنبه تمرینات خود را به طور رسمی آغاز کردند.

ذکریا حسامی زاده، عادل طرفی، موسی غضیبی، حکیم منصوری، مجید طاهری (خوزستان)، وحید سعادت فر، محمد صلحی (تهران)، سامان بلاغی، میلادخردمند (فارس)، سید ابوالفضل موسوی، احمد یوسفی (زنجان)، ایمان بک زاده (لرستان)، اسماعیل حسین پور (آذربایجان شرقی)، اسماعیل فاضلی (اردبیل)، حسن عبدی (خراسان رضوی) و محمد محمدنژاد (قم) بازیکنان حاضر در مرحله نخست تمرینات پارالمپیکی تیم ملی بسکتبال با ویلچر هستند.

این بازیکنان تا ۲۹ فروردین طبق برنامه مصوب، برگزار کننده روزانه دو یا سه جلسه تمرینی خواهند بود. در روزهایی که دو جلسه تمرینی برای اردونشینان تیم ملی بسکتبال پیش بینی شده است، آنها صبح و عصر برگزار کننده تمرینات بسکتبال خواهند بود ضمن اینکه تمرینات بدنسازی، شوت و بسکتبال نیز برنامه تمرینی اردونشینان برای روزهایی است که سه جلسه تمرین در برنامه لحاظ شده است.

عباس خاکی به عنوان مربی عباس آقاکوچکی را در امر هدایت اردونشینان تیم ملی بسکتبال همراهی می کند. همچنین کمال عشق که هدایت تیم ملی بسکتبال را در مسابقات سال گذشته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بر عهده داشت نیز سرپرست تیم است.

بر پایه این گزارش، تیم بسکتبال با ویلچر مهرماه سال گذشته با حضور در فینال مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد. البته تیم کشورمان در فینال این رقابت ها مقابل استرالیا که قهرمانی جهان را هم در اختیار دارد، شکست خورد و نایب قهرمان شد.

کد خبر : ۱,۲۷۲
اشتراک در