۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ۰۶:۳۴
پیگیری-تمرینات-پارالمپیکی-تیراندازان-تا-۲۰-فروردین-ماه
تیم ملی تیر اندازی جانبازان و معلولان دوازدهمین مرحله تمرینات خود برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو که اولین دور تمرینات این تیم در سال جدید به حساب می‌آید را تا ۲۰ فروردین ماه دنبال خواهد کرد.
تیم ملی تیر اندازی جانبازان و معلولان دوازدهمین مرحله تمرینات خود برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو که اولین دور تمرینات این تیم در سال جدید به حساب می‌آید را تا ۲۰ فروردین ماه دنبال خواهد کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیراندازان پارالمپیکی ایران که طی سال گذشته برگزار کننده یازده مرحله اردوی آماده‌سازی بودند، از ۶ فروردین ماه دور دوازدهم و جدید تمرینات خود را در تهران آغاز کردند و اینگونه برای آغاز به کار در سال جدید استارت زدند.

ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی در رشته تپانچه بادی و تپانچه خفیف، معصومه خدابخشی در تفنگ بادی کلاس FH۲ و سمیرا ارم در تپانچه بادی پنج تیرانداز ایران هستند که موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک شده اند. این تیراندازان، اردونشینان اولین مرحله تمرینات تیم ملی تیراندازی در سال جدید را تشکیل می دهند که تا ۲۰ فروردین ماه زیر نظر حسین امیری (سرمربی)، مهرنوش امینی (سرپرست) و زینب آقا علی اکبری (همراه فنی و اپراتور) پیگیر تمریناتشان در تهران خواهند بود ضن اینکه زهرا پیربداقی هم به عنوان نماینده فرهنگی در کنار اردونشینان است.

رقیه الله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک، در مورد این مرحله از تمرینات تیم ملی گفت: تا به امروز هر پنج تیرانداز همزمان و در یک محل پیگیر تمرینات خفیف و بادی بودند اما از امروز ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی یک جلسه تمرینی جداگانه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این سه تیرانداز از امروز تا ۲۰ فروردین ماه که روز پایانی اردو به حساب می آید صبح ها در مجموعه تیراندازی آزادی یک جلسه تمرین خفیف خواهند داشت.

به گفته رئیس انجمن تیراندازی، دومین مرحله تمرینات تیم ملی پارالمپیکی این رشته از دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

کد خبر : ۱,۲۷۱
اشتراک در