۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳
والیبال-جام-بین-قاره-ای-چین---روز-اقتدار-ملی-پوشان-ایران-در-آغاز-سال-جدید
تیم های ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران همزمان با آغاز سال ٩٥ به ترتیب چهارمین و دومین برد خود در مسابقات جام بین قاره ای چین را جشن گرفتند.
تیم های ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران همزمان با آغاز سال ٩٥ به ترتیب چهارمین و دومین برد خود در مسابقات جام بین قاره ای چین را جشن گرفتند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، امروز یکشنبه و همزمان با آغاز سال ١٣٩٥ دیدارهای روز چهارم مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای در چین برگزار شد.

در این روز از مسابقات تیم ملی مردان ایران که طی روزهای گذشته به ترتیب برابر تیم های مصر، چین و آمریکا پیروز شده بود موفق شد در سه گیم متوالی و با نتایج ٢٥ بر ٢٣، ٢٥ بر ٢١ و ٢٥ بر ١٩ برزیل قدرتمند را شکست دهد.

ملی پوشان ایران با کسب این پیروزی که در جریان یک رقابت نزدیک و دیدنی به دست آمد گام بزرگی برای صعود به قینال برداشتند.

تیم ملی مردان ایران فردا در روز پایانی مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره ای چین به مصاف آلمان می رود.

همچنین امروز در بخش بانوان مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای، تیم ایران مقابل روآندا در سه گیم متوالی و با نتایج ٢٥ بر ١٩، ٢٥ بر ١٨ و ٢٥ بر١٣ به برتری دست یافت و دومین برد خود در این رقابت ها را جشن گرفت. این تیم روز گذشته کانادا را شکست داده بود و در سه دیدار نخست هم برابر تیم های اوکراین، آمریکا و برزیل پیروز شده بود. ایران با این پیروزی در رده پنجم گروه قرار گرفت.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات جام بین قاره ای را فردا برابر چین میزبان برگزار می کند.

کد خبر : ۱,۲۶۲
اشتراک در