۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰
والیبال-نشسته-جام-بین-قاره-ای-چین---برد-تیم-مردان-و-شکست-تیم-بانوان-ایران-در-روز-نخست
روز نخست مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای چین با برتری تیم ملی مردان کشورمان همراه بود در حالیکه تیم بانوان برابر حریف خود شکست خورد.
روز نخست مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای چین با برتری تیم ملی مردان کشورمان همراه بود در حالیکه تیم بانوان برابر حریف خود شکست خورد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای از امروز با حضور ١٥ تیم در بخش مردان و ١٣ تیم در بخش بانوان آغاز شد.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران اولین دیدار خود در این دوره رقابت ها را برابر مصر برگزار کرد و طی آن موفق شد این تیم پارالمپیکی را با نتیجه ٣ بر صفر (۲۵ -۱۸، ۲۵ - ۱۷، ۲۵ - ۱۶) شکست دهد.

در بخش بانوان اما تیم کشورمان برابر حریف خود شکست خورد. اوکراین اولین حریف تیم ملی والیبال نشسته بانوان در مسابقات جام بین قاره ای بود. دیدار با این تیم پارالمپیکی با شکست ٣ بر ٢ (۱۷ -۲۵، ۲۵-۱۰، ۲۵-۲۲، ۲۳-۲۵- ۸-۱۵) ملی پوشان کشورمان همراه بود.

در ادامه مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای چین و در روز دوم این رقابت ها فردا در بخش مردان تیم ایران به مصاف چین می رود و تیم بانوان هم با آمریکا دیدار خواهد داشت. این دو دیدار به ترتیب ساعت ١١:٣٠ و ١٠ به وقت ایران برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، در چهار دوره پیشین مسابقات والیبال نشسته چین و در بخش مردان نمایندگان اعزامی ایران یعنی تیم های پگاه و ذوب آهن قهرمان شدند. ضمن اینکه این نخستین حضور تیم بانوان ایران در این رقابت هاست.

کد خبر : ۱,۲۵۴
اشتراک در