۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۱۵
والیبال-نشسته-جام-بین-قاره-ای-چین---برنامه-مسابقات-تیم-ملی-بانوان-ایران
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزار کننده مسابقات والیبال نشسته جام بین‌قاره ای چین، تیم بانوان ایران در روز نخست این رقابت‌ها به مصاف اوکراین می رود.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزار کننده مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره‌ای چین، تیم بانوان ایران در روز نخست این رقابت‌ها به مصاف اوکراین می رود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی والیبال نشسته بانوان که برای نخستین بار صاحب سهمیه بازی‌های پارالمپیک شده است، برای نخستین بار در مسابقات جام بین قاره ای چین هم شرکت می کند.

این رقابت ها از جمله رویدادهای معتبر است که سالیانه به میزبانی چین برگزار می شود. دوره جدید این رقابت ها از ۲۷ اسفندماه آغاز شده و تا چهارم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران که با ترکیب فرهادی، طیبه جعفری، معصومه زارعی بروتی، زینب ملکی، زهرا عبدی ، زهرا دانای طوس، عشرت کردستانی، بتول جعفریان ارجاس، بتول خلیل زاده، زهرا نجاتی عارف، فرزانه حیدری و مهری فلاحی دریا کناری  عازم محل برگزاری این رقابت ها شده است، در روز نخست مسابقات به مصاف اوکراین می رود سپس با آمریکا روبرو می شود.

در روز سوم مسابقات جام بین قاره ای، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران دو دیدار برگزار می کند که طی آن ابتدا به مصاف برزیل می رود سپس با کانادا روبرو می شود.

برنامه کامل دیدارهای تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای چین به شرح زیر است:
پنجشنبه  ۲۷ اسفندماه
ایران – اوکراین ساعت ۵:۳۰

جمعه ۲۸ اسفندماه
ایران – آمریکا ساعت ۱۰

شنبه ۲۹ اسفندماه
ایران – برزیل ساعت ۴:۳۰
ایران – کانادا ساعت ۱۰

یکشنبه اول فروردین ماه
ایران – روآندا ساعت ۱۰

دوشنبه ۲ فروردین ماه
ایران – چین ساعت ۱۰

بر پایه این گزارش، مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای چین در بخش بانوان با حضور ۱۳ تیم برگزار می شود. ایران و ۶ حریفش در مرحله گروهی صاحب سهمیه پارالمپیک هستند.

کد خبر : ۱,۲۴۶
اشتراک در