۵ خرداد ۱۳۹۳ ۰۵:۰۷
7 هتل میزبان بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون
کمیته سازماندهی و برنامه ریزی بازی های پاراآسیایی اینچئون 2014 به ریاست سونگ ایل کیم اخیرا تفاهم نامه  ای  میان این کمیته و هفت هتل رسمی به عنوان هتل های محل اقامت کاروان ورزشی کشورهای مختلف  امضا شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و بر اساس این توافق ،  هتل  "Family hotel"  به عنوان هتل  برای اقامت افراد VIP و مقامات فدراسیون های ورزشی سراسر جهان که شامل رئیس APC و مقامت IPC و NPC می شود، در نظر گرفته شده است.
گروه هتل های "Media hotel"  برای خبرنگاران داخلی و خارجی و گروه هتل های "Games hotel"  برای حامیان مالی و سایر میهمانان در نظر گرفته شده است.
در همین خصوص ، سرپرست پشتیبانی و تدارکات برگزاری بازیهای اینچئون، از تمامی هتل های میزبان خواست تا با ایجاد یک همکاری نزدیک با ستاد برگزاری بازیها، به ارائه هر چه بهتر خدمات به میهمانان و ثبت افتخاری ماندگار به نام اینچئون ، کمک نمایند.
گفتنی است  که هتل مجلل اوک وود به عنوان "Family hotel"  و هتل های Harvor Park ، Ramada Songdo و Incheon Paradise به عنوان زیر مجموعه های گروه "Media hotel"  و هتل های Songdo bridge،  Orakai Songdo و Sheraton Incheon به عنوان زیر مجموعه گروه "Games hotel"  برگزیده شده اند.
کد خبر : ۱۲۴
اشتراک در