۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۴۳
ارزیابی-سرمربی-تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-از-سه-اردوی-پارالمپیکی-این-تیم-در-سال-۹۴
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اشاره به سه مرحله اردوی آماده سازی این تیم طی سال جاری، گفت که در این اردوها آمادگی جسمانی در اولویت قرار داشته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اشاره به سه مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم طی سال جاری، گفت که در این اردوها آمادگی جسمانی در اولویت قرار داشته است.

جواد فلفلی درگفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به برنامه اجرایی تیم ملی فوتبال پنج نفره در سه اردوی اخیر اظهار کرد: در هر سه اردو، آمادگی جسمانی و پیگیری تمرینات ویژه در این زمینه اولویت کارمان بود. البته در دو اردوی اول در کنار آمادگی جسمانی مرور کارهای تکنیکی را هم در برنامه داشتیم و از اردوی سوم تاحدی به تمرینات تاکتیکی هم پرداختیم.

وی تصریح کرد: برایمان مهم بود که در پایان اردوی تمرینی در سال جاری بتوانیم از نظر آمادگی بدنی، اردونشینان را به وضعیت خوبی برسانیم که این مهم تا حدی زیادی حاصل شد. طوریکه در پایان اردوی سوم مجموع اردونشینان به طور میانگین به ۷۰درصد از آمادگی لازم دست یافتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با یادآوری اینکه سومین و آخرین اردوی تمرینی این تیم در سال ۹۴ سه شنبه هفته گذشته به پایان رسید، خاطرنشان کرد: در این اردو با حضور 11 بازیکن و سه دروازه‌بان،  ۱۱ جلسه تمرینی برگزار کردیم و دو دیدار درون تیمی هم داشتیم.

فلفلی در مورد ترکیب اردونشینان تیم ملی فوتبال پنج نفره طی سه اردوی گذشته گفت: طی این مراحل تمرینی، در ترکیب بازیکنان تغییری نداشتیم اما برای هر مرحله اردو ترکیب سه نفره دروازه بانان را تا حدی تغییر می دادیم  و در مجموع پنج دروازه‌بان را زیر نظر داشتیم. با این تغییرات تا حدی به ترکیب مورد نظر رسیده ایم و برای اردوی آتی که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، سه دروازه بان مورد نظر را دعوت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره همچین در مورد برنامه‌های مصوب برای اردونشینان این تیم در فاصله زمانی میان اردوی سوم تا آغاز اردوی چهارم در فروردین ماه سال آینده توضیح داد و گفت: بازیکنان تا ۲۲ اسفندماه در اختیار باشگاه‌های خود هستند و در مسابقات باشگاهی شرکت خواهند داشت. پس از آن از ۲۵ اسفندماه باید تمرینات غیرمتمرکز و خارج از اردوی خود را آغاز کنند. طبق برنامه آنها تا زمان اردوی چهارم باید ۱۱ جلسه تمرینی داشته باشند که سه جلسه تمرینی در روزهای پایانی سال جاری برگزار می شود و ۸ جلسه تمرینی هم برای روزهای آغازین سال آینده پیش بینی شده است.

کد خبر : ۱,۱۹۷
اشتراک در