۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۰۴:۵۱
آغاز-اردوی-متمرکز-رکابزنان-اعزامی-به--مسابقات-جام-جهانی-و-انتخابی-پارالمپیک
دو دوچرخه سوار اعزامی به مسابقات جام جهانی و انتخابی پارالمپیک از روز گذشته تمریناتشان را به صورت متمرکز در تهران آغاز کردند و تا زمان اعزام به محل برگزاری این رقابت ها در کشور ایتالیا تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.
دو دوچرخه سوار اعزامی به مسابقات جام جهانی و انتخابی پارالمپیک از روز گذشته تمریناتشان را به صورت متمرکز در تهران آغاز کردند و تا زمان اعزام به محل برگزاری این رقابت ها در کشور ایتالیا تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، به منظور تثبیت تک سهمیه ایران برای حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک که در جریان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی به دست آمد، رکابزنان ایران باید در مسابقات جام جهانی ایتالیا شرکت کنند.

این رقابت ها ۲۷ اسفندماه تا اول فروردین ماه برگزار می شود. برای شرکت در این مسابقات و بر اساس برگزاری رقابت‌های انتخابی میان رکابزنان برتر کشور، بهمن گلبارنژاد و محمد ابراهیم پور عازم ایتالیا خواهند شد.

این دو رکابزن که تا هفته پیش به صورت غیرمتمرکز و در استان های محل اقامت خود پیگیر تمرینات شان بودند، از روز شنبه تمریناتشان را به صورت متمرکز و زیر نظر فرهاد عصفوری در تهران پیگیری می کنند.

عصفوری، دبیر انجمن دوچرخه سواری که تمرینات رکابزنان اعزامی به ایتالیا را زیر نظر خواهد داشت، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در رابطه با این مرحله از تمرینات که تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های جام جهانی ایتالیا در بخش پیست برگزار می شود، گلبارنژاد و ابراهیم پور به تهران آمدند که در فاصله چند روز مانده به اعزام تمریناتشان را در استادیوم آزادی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: گلبارنژاد و ابراهیم پور تا ۱۸ اسفندماه در اطراف استادیوم آزادی تمرین خواهند داشت اما با هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری آنها از این زمان به بعد داخل استادیوم و در پیست ورزشگاه تمریناتشان را دنبال خواهند کرد.

عصفوری که رکابزنان را در سفر به محل برگزاری مسابقات جام جهانی ایتالیا همراهی خواهد کرد، یادآور شد: رکابزنان ما در دو رشته یک کیلومتر و تعقیبی انفرادی مسابقات ایتالیا شرکت خواهند کرد. البته کسب مدال و نتایج خوب به لحاظ سهمیه پارالمپیک تاثیر زیادی برای ما ندارد و فقط حضورمان باعث تثبیت سهمیه به دست آمده خواهد شد اما این امید می رود که گلبارنژاد و ابراهیم پور بتوانند بهترین نتایج ممکن را در ایتالیا به دست بیاورند.

کد خبر : ۱,۱۹۳
اشتراک در