۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۵:۱۹
آخرین-اردوی-تیم-ملی-والیبال-نشسته-بانوان-با-حضور-مسافران-چین-برگزار-می-شود
آخرین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان در سال جاری با حضور ۱۲ بازیکن اعزامی به مسابقات جام بین قاره ای آغاز و تا زمان اعزام به محل برگزاری این رقابت ها در چین ادامه خواهد داشت.
آخرین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان در سال جاری با حضور ۱۲ بازیکن اعزامی به مسابقات جام بین قاره ای آغاز و تا زمان اعزام به محل برگزاری این رقابت ها در چین ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته بانوان که ششمین مرحله تمرینات این تیم در سال جاری و در راستای آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک به حساب می آید، از روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه آغاز خواهد شد.

بازیکنانی که پیش از این در قالب ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان و برای حضور در مسابقات جام بین قاره ای معرفی شده بودند، اردونشینان این مرحله از تمرینات را تشکیل می دهند.

بر این اساس نسرین فرهادی، طیبه جعفری، معصومه زارعی بروتی، زینب ملکی، زهرا عبدی ، زهرا دانای طوس، عشرت کردستانی، بتول جعفریان ارجاس، بتول خلیل زاده، زهرا نجاتی عارف، فرزانه حیدری و مهری فلاحی دریا کناری ۱۲ بازیکن حاضر در این اردوی تمرینی هستند.

از میان اعضای کادر فنی نیز مریم ایرانمنش و فرید صائبی که ملی پوشان والیبال نشسته بانوان را درمسابقات جام بین قاره ای هدایت خواهند کرد، در این مرحله از تمرینات بر روی عملکرد و جلسات تمرینی اردونشینان نظارت خواهند داشت.


این مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان تا ۲۳ اسفندماه یعنی زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات جام بین قاره ای در چین ادامه خواهد داشت.

بر پایه این گزارش، مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره ای طی روزهای ۲۴ اسفندماه تا ۴ فروردین ماه در هر دو بخش مردان و زنان برگزار می شود و ایران در هر دو بخش حضور خواهد داشت.

برزیل، کانادا، کنیا، مصر، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان، هلند، روسیه، روآندا، اسلوونی، اوکراین و آمریکا در کنار ایران و چین،  ۱۵تیمی هستند که برگزارکننده مسابقات والیبال جام بین‌قاره‌ای در بخش بانوان خواهند بود.

این اولین حضور تیم ملی والیبال نشسته بانوان در مسابقات جام بین قاره ای است. حضور در مسابقات چین برای تیم بانوان ایران که با نایب قهرمانی در بازی های پاراآسیایی کره جنوبی صاحب سهمیه پارالمپیک ریو شد، فرصتی برای آماده سازی بهتر و بیشتر حضور در این بازی هاست.

کد خبر : ۱,۱۹۰
اشتراک در