۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۵۱
سومین-اردوی-آماده-سازی-جودوکاران-پارالمپیکی-آغاز-شد
سومین مرحله تمرینات تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان به منظور آماده سازی جودوکاران پارالمپیکی از امروز یکشنبه آغاز شد.
سومین مرحله تمرینات تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان به منظور آماده سازی جودوکاران پارالمپیکی از امروز یکشنبه آغاز شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان ایران که در آستانه چهارمین حضور متوالی در بازی‌های پارالمپیک قرار دارد، از امروز دور جدید تمرینات خود را در قالب سومین مرحله اردوی آماده سازی و برای حضور در پانزدهمین دوره این بازی ها آغاز کرد.

سید امیر جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم و حمزه ندری در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم که از حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی و بازی های پاراآسیایی اینچئون صاحب سهمیه پارالمپیک ریو شدند عصر روز گذشته در محل اردوی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در تهران مستقر شدند و از صبح امروز تمرینات خود را به طور رسمی آغاز کردند.

این جودوکاران پارالمپیکی در این مرحله از تمرینات که تا ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت به ترتیب با عین‌الله حسین‌پور (لرستان)، سجاد حاجبی (خراسان رضوی) و پویا آب بخش (تهران) به عنوان حریف تمرینی پیگیر تمریناتشان خواهند بود.

خسرو گلگار و رضا چاه خندق به عنوان سرمربی و مربی تمرینات این جودوکاران را زیر نظر دارند. جواد شفیعی نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار اردونشینان است ضمن اینکه هاشم گلکار هم سرپرست تیم است.

تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان دهه سوم اسفندماه چهارمین و آخرین مرحله تمرینات پارالمپیکی خود در سال جاری را برگزار می کند.

کد خبر : ۱,۱۷۵
اشتراک در