۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۰۷
۱۶-اردونشین-آخرین-اردوی-تیم-ملی-والیبال-نشسته-در-سال-۹۴-معرفی-شدند
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ۱۶ بازیکن این تیم را برای حضور در هشتمین و آخرین اردوی آماده سازی در سال جاری معرفی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ۱۶ بازیکن این تیم را برای حضور در هشتمین و آخرین اردوی آماده سازی در سال جاری معرفی کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در سال جاری متصل به اعزام این تیم به محل برگزاری مسابقات جام بین قاره ای چین است. با این حال سرمربی تیم ملی والیبال نشسته علاوه بر ۱۲ بازیکن اعزامی به چین از ۴ بازیکن دیگر نیز برای حضور در این مرحله اردو دعوت کرده است.

فهرست ۱۶ نفره تیم ملی والیبال نشسته برای هشتمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی این تیم در سال جاری عبارت است از:
داود علی پوریان، صادق بیگدلی، مهرزاد مهربان و ابوالفضل اولیایی (کرج)، ، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری (مازندران)، علی زیراهی (مرکزی)، مهدی بابادی (خراسان رضوی)، آرش خرمالی (گلستان)، سید حسین حسینی و حسین گلستانی (قم) (ترکیب ۱۲ نفره اعزامی به چین) همراه با حسین فرزانه (قزوین)، محمدرضا سبحانی نیا (اصفهان)، امیرحسین کفشدار و میثم علیپور (گیلان).

این بازیکنان از ۱۷ اسفندماه آخرین اردوی آماده سازی خود در سال جاری را آغاز می کنند و تا ۲۳ اسفندماه که زمان اعزام تیم ملی به محل برگزاری مسابقات جام بین قاره ای در چین (۲۴ اسفندماه تا سوم فروردین ماه) است تمریناتشان را در تهران دنبال می کنند.

بر پایه این گزارش، ۱۶ اردونشین حاضر در آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در سال جاری از فهرست ۱۸ نفره اردوی هفتم انتخاب شده اند. ناصر حسن پور و مهدی حمیدزاده بازیکنانی هستند که برای این اردو از جمع اردونشینان کنار گذاشته شدند.

هادی رضایی به عنوان سرمربی هدایت اردونشیان تیم ملی والیبال نشسته را در اردوی هشتم بر عهده دارد ضمن اینکه علیرضا معمری، حسن بخش علیپور، بهمن تاروردی زاده و حسن محمدی هم به عنوان مربی وی را در این امر همراهی می‌کنند. فرشید عاشوری نیز سرپرست تیم است.

کد خبر : ۱,۱۷۳
اشتراک در