۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۱۲
جام-جهانی-وزنه-برداری-فزاع---سامان-رضی-به-مدال-نقره-دست-یافت
وزنه بردار دسته 97 - کیلوگرم ایران به مدال نقره رقابتهای جام جهانی وزنه برداری معلولان فزاع دست پیدا کرد.

وزنه بردار دسته 97 - کیلوگرم ایران به مدال نقره رقابتهای جام جهانی وزنه برداری معلولان فزاع دست پیدا کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، سامان رضی در حرکت اول وزنه 222 کیلوگرم را انتخاب کرد و از مهار آن بازماند. رضی در حرکت دوم وزنه 222 کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت سوم نیز موفق به مهار وزنه 224 کیلوگرمی نشد و با رکورد نهایی 222 به کار خود پایان داد.

در این دسته نماینده مصر با رکورد 243 کیلوگرم عنوان قهرمانی را بدست آورد و نماینده اوکراین نیز با رکورد 221 کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

 

 


پیش از این نیز کاروان کشورمان موفق به کسب دو نشان طلا توسط مجید فرزین در دسته 80 کیلوگرم و سید حامد صلحی پور در دسته 88 کیلوگرم و نیز یک نشان برنز توسط حمزه محمدی در دسته65 کیلوگرم شده است.

فردا جمعه،30 بهمن ماه نیز سه نماینده دیگر کشورمان به روی تخته می روند. علی صادق زاده و منصور پورمیرزایی در دسته 107 کیلوگرم، ساعت 13:15 به وقت محلی به مصاف حریفان می روند و سیامند رحمان نیز ساعت 15:30 در دسته 107+ با حریفان خود روبرو خواهد شد.

رقابت های جام جهانی وزنه برداری معلولین از 26 تا 30 بهمن ماه با حضور نمایندگان 42 کشور جهان برپاست و شرکت کنندگان فرصت دارند رنکینگ جهانی خود را برای حضور در رقابت های پارالمپیک ریو ارتقا دهند.

کد خبر : ۱,۱۴۹
اشتراک در