۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۷:۰۱
سیامند-رحمان-سال-۲۰۱۶-را-با-حضور-در-جام-جهانی-دوبی-آغاز-می-کند
سیامند رحمان، رکورددار ایرانی جهان و ملقب به قوی‌ترین ورزشکار پارالمپیکی جهان، با شرکت در مسابقات جام جهانی وزنه برداری امارات متحده عربی- دوبی، اولین حضور خود در میادین ورزشی در سال ۲۰۱۶ را رقم می زند.
سیامند رحمان، رکورددار ایرانی جهان و ملقب به قوی‌ترین ورزشکار پارالمپیکی جهان، با شرکت در مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری امارات متحده عربی- دوبی،  اولین حضور خود در میادین ورزشی در سال ۲۰۱۶ را رقم می زند.

تمامی این رقابتها به صورت زنده از باشگاه معلولان دوبی در سایت مربوطه به همراه اعلام مستقیم نتایج و تفسیر انگلیسی پخش خواهد شد.

رحمان پس از کسب مدال طلا در مسابقات آزاد آسیایی ۲۰۱۵ که در ماه ژوییه برگزار شد در هیچ رقابت دیگری شرکت نکرده است. وی در آن مسابقات هشتمین رکورد جهان خود را پس از ۱۵ ماه در وزن ۱۰۷+ کیلوگرم مردان ثبت کرد.

با بالابردن وزنه ۲۹۵ کیلوگرم، وی به هدف اصلی خود که مهار  وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی در ماه سپتامبر (شهریور) در بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ است، نزدیک شد.

مسابقات جام جهانی این شانس را به وزنه برداران می دهد که بتوانند جایگاه خود را در رده بندی بازی‌های ریو ارتقا بخشند. از این رو بیش از ۲۰۰ ورزشکار از ۴۲ کشور به دوبی سفر خواهند کرد تا این رویداد را به یکی از بزرگترین مسابقات سال، پیش از بازی های پارالمپیک تبدیل کنند.

این مسابقات از روز دوشنبه  آغاز می شود.

کد خبر : ۱,۱۳۳
اشتراک در