۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۵:۴۸
تیراندازان-پارالمپیکی-در-مسابقات-بین-المللی-آلمان-شرکت-می-کنند
پنج تیراندازی که موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک شده اند در راستای آماده سازی هر چه بیشتر برای حضور در این رویداد، سال آینده در یک دوره مسابقات بین المللی که به میزبانی آلمان برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
پنج تیراندازی که موفق به کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک شده اند در راستای آماده سازی هر چه بیشتر برای حضور در این رویداد، سال آینده در یک دوره مسابقات بین المللی که به میزبانی آلمان برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، حضور در مسابقات بین المللی آلمان در حالی برای تیراندازان پارالمپیکی ایران تصویب و نهایی شده است که جام جهانی تایلند (اسفند ۹۴) و مسابقات بین المللی لهستان (سال ۹۵) نیز از دیگر گزینه‌های مورد نظر برای اعزام آنها بود اما با بررسی همه جوانب، مسابقات کشور آلمان در برنامه پارالمپیکی تیم ملی تیراندازی قرار گرفت.

بر این اساس، ساره جوانمردی و عالیه محمودی در دو ماده تپانچه بادی و تپانچه ۵۰ متر بانوان، سمیرا ارم در تپانچه بادی بانوان، معصومه خدابخشی در تفنگ ایستاده و مهدی زمانی در تفنگ بادی مردان، تیراندازانی هستند که به مسابقات بین‌المللی آلمان اعزام خواهند شد.

بنا به اعلام رقیه الله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان، مسابقات بین المللی تیراندازی آلمان طی روزهای ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود اما تیراندازان اعزامی ایران به این رویداد تنها در رده سنی بزرگسالان با حریفان خود دیدار خواهند کرد.

این تیراندازان که همگی صاحب سهمیه پارالمپیک شده اند با هدایت حسین امیری در مسابقات بین المللی آلمان شرکت می کنند اما هنوز دیگر اعضای کادر فنی تیم اعزامی به این مسابقات مشخص نشده اند.

بر پایه این گزارش، حضور در مسابقات بین المللی آلمان بخشی از برنامه های پارالمپیکی تیراندازان به حساب می آید. ایران در حالی با ۵ تیرانداز در پارالمپیک ریو دو ژانیرو شرکت خواهد کرد که در پارالمپیک لندن ساره جوانمردی و عالیه محمودی تنها تیراندازان اعزامی ایران بودند.

کد خبر : ۱,۱۲۲
اشتراک در