۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۷:۲۲
هادی-رضایی--برنامه-های-پارالمپیکی-والیبال-نشسته-عینا-اجرا-شده-است
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از روند برنامه های تمرینی این تیم برای حضور در بازی های پارالمپیک برزیل ابراز رضایت کرد و تاکید داشت که تمام برنامه ریزی های انجام شده تا به امروز، عینا اجرا شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از روند برنامه های تمرینی این تیم برای حضور در بازی های پارالمپیک برزیل ابراز رضایت کرد و تاکید داشت که تمام برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا به امروز، عینا اجرا شده است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، ٦ مرحله اردوی داخلی بخشی از برنامه‌های تمرینی تیم ملی والیبال نشسته است که در راستای آماده سازی این تیم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک برزیل تصویب و اجرا شده است.

حال این تیم در آستانه هفتمین اردوی آماده سازی است که از سه شنبه (٢٠ بهمن ماه) در تهران آغاز می شود و تا ٢٧ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

البته این اردو، اردوی ماقبل آخر تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در مسابقات جام بین قاره ای است و از همین رو به لحاظ برنامه تمرینی و به خصوص رقابت اردونشینان برای قرار گرفتن در ترکیب اعزامی به چین اهمیت بیشتری دارد.  

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در این مورد به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بالطبع با توجه به اینکه به زمان اعزام به مسابقات جام بین قاره ای چین نزدیکتر می شویم، در این اردو بیشتر به کارهای تاکتیکی می پردازیم اما در عین حال برنامه های بدنسازی را هم دنبال می کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه های بدنسازی و تاکتیکی در نظر گرفته شده برای اردوی هفتم در قالب ١٥ جلسه تمرینی پیگیری می‌شود.

 


این مرحله از اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ١٨ بازیکن برگزار خواهد شد اما به طور حتم پایان اردو با ریزش از این تعداد اردونشین همراه خواهد بود.

رضایی ضمن تایید این مطلب گفت: در پایان این اردوی یک هفته ای، ٢ نفر حذف می شوند و ١٦ نفر دیگر در فهرست اردونشینان برای اردوی هشتم باقی می مانند. این اردو از ١٦ اسفندماه در تهران آغاز شده و تا زمان اعزام به مسابقات جام بین قاره ای ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در ادامه این گفتگو با یادآوری اینکه اعزام این تیم به مسابقات جام بین قاره ای چین ٢٢ اسفندماه انجام خواهد شد، تاکید کرد: ١٢ نفر اعزامی به این رقابتها در پایان اردوی اسفندماه معرفی می شوند.

وی ادامه داد: نتیجه گیری در چین و اینکه بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم مهم است اما هدف نهایی ما آماده‌سازی بهتر و بیشتر برای پارالمپیک ریو است و حضور در چین هم به عنوان بخشی از این آماده سازی حائز اهمیت است.

رضایی گفت: خوشبختانه تا به امروز تمام برنامه‌های تمرینی که برای پارالمپیک ریو داشتیم بدون وقفه و عینا اجرا شده است. امیدوارم در ادامه راه هم برای اجرای برنامه های آماده سازی در نظر گرفته شده مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت: برنامه‌های آماده‌سازی تیم تا پیش از اعزام به ریو تا حد زیادی مشخص و نهایی است. بر این اساس و پس از اتمام مسابقات چین و بازگشت تیم، بازیکنان چند روز استراحت خواهند داشت و بلافاصله تمرینات شان را در سال ٩٥ آغاز می کنند.

کد خبر : ۱,۱۱۶
اشتراک در