۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۵:۴۳
دو-و-میدانی-کاران-پارالمپیکی-در-مسابقات-بین-المللی-آلمان-شرکت-می-کنند
اگرچه هنوز ترکیب تیم ملی دو و میدانی برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک نهایی نشده اما از حالا حضور در مسابقات بین المللی آلمان به عنوان بخشی از برنامه های آماده سازی این تیم تصویب شده است.
اگرچه هنوز ترکیب تیم ملی دو و میدانی برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک نهایی نشده اما از حالا حضور در مسابقات بین المللی آلمان به عنوان بخشی از برنامه‌های آماده سازی این تیم تصویب شده است.

علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن دو و میدانی، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن اعلام این خبر گفت: براساس دعوتنامه ارسالی از سوی برگزارکنندگان مسابقات بین المللی آلمان، این رقابت ها ٢٥ تا ٣٠ تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد. با موافقت و تصویب مسئولان مربوطه در کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان، قطعا در این رقابت‌ها نماینده خواهیم داشت.

وی در مورد دیگر تیم های حاضر در مسابقات بین المللی آلمان گفت: اطلاع رسانی دقیقی در این مورد نشده چون احتمالا هنوز فهرست شرکت کنندگان نهایی نشده اما به طور حتم با توجه به نزدیکی این رویداد به پارالمپیک برزیل، استقبال خوبی به خصوص توسط اروپایی ها از مسابقات خواهد شد.

رئیس انجمن دو و میدانی در مورد ترکیب تیم اعزامی به آلمان گفت: از آنجا که حضور در این رقابت‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های آماده سازی پارالمپیک تصویب شده، قطعا از دو و میدانی‌کاران پارالمپیکی هم در ترکیب تیم اعزامی استفاده خواهد شد.

هادی زاده در پایان این گفتگو یادآور شد که هنوز ترکیب دو و میدانی‌کاران ایران برای پارالمپیک ٢٠١٦ نهایی نشده است. فروردین ماه و پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات فزاع در امارات این ترکیب کامل خواهد شد.

بر پایه این گزارش، تا به امروز ١٠ سهمیه شامل ٨ سهمیه در بخش جانبازان و معلولان و ٢ سهمیه در بخش نابینایان و کم بینایان برای دو و میدانی ایران جهت بازی‌های پارالمپیک برزیل قطعی شده است.

کد خبر : ۱,۱۱۵
اشتراک در