۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۴۶
احمد-دلجوان---به-دنبال-ارتقای-رنکینگ-و-خوشرنگ‌ترین-مدال‌ها-از-مسابقات-وزنه-برداری-فزاع-هستیم
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ابراز امیدواری کرد که اعضای این تیم از حضور در هفتمین دوره مسابقات بین المللی فزاع امارات به هدفگذاری تعیین شده مبنی بر ارتقای رنکینگ و دستیابی به خوشرنگ‌ترین مدال ها، دست یابند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ابراز امیدواری کرد که اعضای این تیم از حضور در هفتمین دوره مسابقات بین المللی فزاع امارات به هدفگذاری تعیین شده مبنی بر ارتقای رنکینگ و دستیابی به خوشرنگ‌ترین مدال ها، دست یابند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، اعضای تیم ملی وزنه‌برداری که طی ماه های گذشته برگزارکننده ۱۰ مرحله اردوی تمرینی بودند، از نهم بهمن ماه دور یازدهم تمریناتشان را زیر نظر احمد دلجوان و غلامرضا آسترکی، سرمربی و مربی تیم آغاز کرده اند.

این اردو که در قالب برنامه های پارالمپیکی و البته ویژه شرکت در مسابقات بین المللی فزاع امارات برگزار شده با حضور سید حامد صلحی پور و علی صادق زاده (استان تهران)، سامان رضی (استان گیلان)، سیامند رحمان (استان آذربایجان غربی) و حمزه محمدی (استان مازندران) که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک برزیل شده اند همراه با مجید فرزین (استان اردبیل) و منصور پورمیرزایی (استان کرمان) تا ۲۴ بهمن ماه پیگیری می شود.

پس از اتمام اردو وزنه برداران راهی امارات می شوند تا در هفتمین دوره مسابقات بین المللی فزاع امارات شرکت کنند به این امید که بتوانند به هدفگذاری های تعیین شده از این حضور دست یابند.

احمد دلجوان، سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در مورد این اهداف و ارزیابی خود از وضعیت ملی پوشان توضیح داد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده هر ماه برگزارکننده یک مرحله اردوی ۱۴ روزه هستیم. در هر یک از این مراحل اردو، ۱۰ جلسه تمرینی برگزار می کنیم  و برنامه های تمرینی مورد نظر را دنبال می کنیم.

 

 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با یادآوری اینکه این تیم بعد از مسابقات آسیا و اقیانوسیه قزاقستان و در واقع از شهریورماه وارد فاز جدیدی از تمرینات شد، خاطرنشان کرد: اردوهای برگزار شده از آن زمان در قالب پنج مرحله پیگیری شده و این ششمین مرحله تمرینات در این مدت زمان به حساب می آید.

دلجوان با تاکید بر اینکه در تمام مراحل تمرینات از ابتدای سال تا به امروز روی برنامه بدنسازی در کنار تمرینات تکنیکی تمرکز داشته اند، یادآور شد: در هر مرحله از تمرینات به دنبال افزایش رکورد بودیم. از این حیث به نتایج خوبی رسیدیم ضمن اینکه به لحاظ بدنی هم وزنه برداران از شرایط قابل قبولی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر و با توجه به عمده برنامه های اجرا شده در مراحل مختلف تمرینی، از وضعیت وزنه برداران و به ویژه پارالمپیکی ها رضایت کامل دارد، گفت: امیدوارم وزنه‌برداران بتوانند در مسابقات فزاع امارات عملکرد خوبی داشته و به اهداف تعیین شده دست یایند که این در روحیه و انگیزه آنها برای ادامه اردوها تا زمان پارالمپیک برزیل قطعا تاثیر مثبت خواهد داشت.

دلجوان در مورد اهداف حضور در مسابقات فزاع امارات گفت: ارتقای رنکینگ و کسب خوشرنگ‌ترین مدال ها دو هدف اصلی از حضور در این مسابقات است که تلاش می کنیم به آن برسیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان گفت که از میان اردونشینان این تیم، علی صادق زاده تا حدی آسیب دیده است که البته نگرانی خاصی در مورد آن وجود ندارد. مصدومیت این وزنه بردار خارج از اردو ایجاد شده و به زودی هم برطرف خواهد شد.

بر پایه این گزارش، هفتمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری فزاع امارات طی روزهای ٢٥ تا ٢٩ بهمن ماه برگزار خواهد شد و تیم ایران ٢٤ بهمن راهی محل برگزای این رقابتها می شود.

کد خبر : ۱,۱۰۹
اشتراک در