۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۳۱
۱۶-مرحله-اردو-برای-آماده-سازی-جودوکاران-نابینا-تا-پارالمپیک-برزیل
اعضای تیم ملی جودوی نابینایان که تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آغاز کرده‌اند تا پیش از اعزام به این باز‌ی‌ها و در مجموع، در ۱۶ مرحله اردو حضور خواهند داشت.
اعضای تیم ملی جودوی نابینایان که تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آغاز کرده‌اند تا پیش از اعزام به این باز‌ی‌ها و در مجموع، در ۱۶ مرحله اردو حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، جودوی نابینایان ایران با سه سهمیه در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک در برزیل حاضر خواهد شد. این سهمیه ها از حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی و بازی های پارآسیایی اینچئون توسط سید امیر نوری جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم و حمزه ندری در وزن ۱۰۰+ به دست آمد.

این جودوکاران از شنبه گذشته همراه با محمدعلی شنانی (خوزستان)، حسین دارابی (لرستان) و پویا آب بخش (تهران)  به عنوان حریفان تمرینی، اردوی آماده سازی برای حضور در پارالمپیک ۲۰۱۶ را آغاز کردند. این مرحله از تمرینات جودوکاران پارالمپیکی زیر نظر خسرو گلکار و  رضا چاه خنذق، سرمربی و مربی تیم تا ۱۸ بهمن ماه در تهران پیگیری خواهد شد ضمن اینکه هاشم گلکار نیز به عنوان سرپرست در کنار اردونشینان خواهد بود.

این اردو استارت آماده سازی جودوکاران پارالمپیکی به حساب می آید. طبق برنامه مصوب سرمربی تیم ملی آنها تا پیش از اعزام به محل برگزاری پارالمپیک ۲۰۱۶ در ریودوژانیرو برزیل در مجموع ۱۶ مرحله اردو خواهند داشت و این یعنی برگزاری ۱۵ اردوی دیگر برای جودوکاران نابینای پارالمپیکی طی ماه های آینده.

از مجموع این ۱۶ مرحله اردوی پیش بینی شده برای اعضای پارالمپیکی تیم ملی جودو نابینایان و به غیر از اردوی نخستی که در تهران در حال پیگیری است، سه مرحله اردوی دیگر تا پیش از نوروز ۹۵ برگزار خواهد شد. بر این اساس دومین اردوی این تیم ۲۵ بهمن ماه آغاز شده و تا دوم اسفندماه ادامه دارد. در آخرین ماه سال نیز دو مرحله اردو طی روزهای ۸ تا ۱۶ و ۲۳ تا ۲۸ اسفندماه برگزار خواهد شد.

تمرینات پارالمپیکی جودوکاران نابینا بلافاصله پس از ایام نوروز پیگیری خواهد شد. در تمام این مراحل هر ۶ جودوکار دعوت شده به اردوی نخست حضور خواهند داشت.

کد خبر : ۱,۱۰۶
اشتراک در