۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۳۱
اعزام-نماینده-ایران-به-مسابقات-بوچیا-انتخابی-پارالمپیک
مریم ملکی فلاح به عنوان تنها ورزشکار بوچیای ایران در مسابقات بین المللی چین که حکم انتخابی پارالمپیک را هم دارد، شرکت خواهد کرد.
مریم ملکی فلاح به عنوان تنها ورزشکار بوچیای ایران در مسابقات بین المللی چین که حکم انتخابی پارالمپیک را هم دارد، شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات بوچیا آزاد بین‌المللی چین آخرین مرحله رقابتهای گزینشی پارالمپیک برزیل در این رشته به حساب می آید که طی روزهای ۳ تا ۱۰ فروردین ماه سال آینده در شهر پکن برگزار خواهد شد.

مریم ملکی فلاح تنها نماینده ایران در این رقابتهای گزینشی خواهد بود که با هدف کسب سهمیه بازی های ۲۰۱۶ پارالمپیک برزیل به چین سفر می کند.

تاکنون ورزشکاران بوچیای ایران حضوری در بازی های پارالمپیک نداشته اند.

سید مسعود طباطبایی، رئیس انجمن بوچیا، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک این خبر را اعلام کرد و گفت که این ورزشکار تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در این رقابتها پشت سر می گذارد.

وی در این رابطه گفت: ملکی فلاح به واسطه حضور در مسابقات بین المللی چین و مالزی و ارتقای رنکینگ خود به بالای ۵۰، وضعیتش را در رنکینگ جهانی بهبود بخشید و اینگونه  شرایط اعزام به مسابقات کسب سهمیه چین را به دست آورد، چرا که بنا به اعلام فدراسیون جهانی، تنها ورزشکارانی که رنکینگ ۵۰ تا ۷۰ جهان را در اختیار دارند، می توانند در این رقابتها شرکت داشته باشند.

کد خبر : ۱,۱۰۳
اشتراک در