۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۵:۴۰
۱۵بازیکن-به-دومین-اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-دعوت-شدند
به فاصله کمتر از ۱۰ روز پس از پایان مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره، دومین مرحله اردوی تمرینی این تیم برای آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک برزیل از چهارشنبه آغاز خواهد شد.
به فاصله کمتر از ۱۰ روز پس از پایان مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره، دومین مرحله اردوی تمرینی این تیم برای آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک برزیل از چهارشنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی فوتبال پنج نفره که شهریورماه با قهرمانی در مسابقات آسیایی ژاپن برای دومین بار صاحب سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک شد، طی روزهای ۲۲ تا ۲۹ دی ماه نخستین اردوی آماده‌سازی خود برای شرکت در پانزدهمین دوره این بازی ها را در کرمان برگزار کرد.

به فاصله کمتر از ۱۰ روز پس از اتمام این مرحله از اردوهای آماده سازی، دومین مرحله تمرینات تیم ملی فوتبال پنج نفره نیز از اواخر هفته جاری در کرمان آغاز خواهد شد. از میان ۱۵ بازیکن دعوت شده به این مرحله از تمرینات و به غیر از محمدرضا حسینی، دیگر بازیکنان دعوت شده در اردوی نخست نیز حضور داشتند.

فهرست بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی پارالمپیکی تیم ملی فوتبال پنج نفره به این شرح است:
حسن رجب پور و محمد حیدری (خوزستان)،  صادق رحیمی، محمدرضا حسینی و محمدرضا مهنی نسب (کرمان)، احمدرضا شاه حسینی، میثم شجاعیان، سامان اجرت دست، رسول باصری و حجت الله مزارعی (فارس)، امیر پور رضوی و بهزاد زادعلی اصغر (آذربایجان شرقی)، کامبیز رضوی (خراسان رضوی)، مرتضی رمضانی و علی نورانی (گیلان).

اردونشینان تیم ملی فوتبال پنج نفره چهارشنبه در محل اردوی آماده‌سازی در کرمان مستقر می شوند و از روز پنجشنبه تمرینات خود را آغاز می کنند. این مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال پنج نفره تا ۱۴ بهمن ماه زیر نظر جواد فلفلی به عنوان سرمربی پیگیری خواهد شد.

ایمان فرحبخش، امیر حمزه زارع و محمدرضا شاددل به عنوان مربی، وی را در امر هدایت بازیکنان همراهی می کنند ضمن اینکه محمود حدادیان نیز سرپرست تیم است.

برپایه این گزارش، تیم ملی فوتبال پنج نفره در حالی برای دومین حضور پارالمپیکی آماده می شود که اولین حضور در این رویداد را در پارالمپیک ۲۰۱۲ تجربه کرد که طی آن در میان ٨ تیم شرکت کننده در جایگاه ششم ایستاد.

کد خبر : ۱,۰۹۵
اشتراک در