۵ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۳۹
اعزام-تیم-تنیس-با-ویلچر-به-مسابقات-جهانی-زیر-۲۳-سال
حضور تیم تنیس با ویلچر ایران در مسابقات زیر۲۳ سال قهرمانی جهان، یکی از برنامه های مصوب انجمن تنیس با ویلچر برای اجرا در سال ۹۵ است.
حضور تیم تنیس با ویلچر ایران در مسابقات زیر۲۳ سال قهرمانی جهان، یکی از برنامه‌های مصوب انجمن تنیس با ویلچر برای اجرا در سال ۹۵ است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، سال آینده مسابقات آیواز ۲۰۱۶ با حضور همزمان چند رشته زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک در جمهوری چک برگزار خواهد شد. تنیس با ویلچر یکی از رشته های حاضر در این دوره مسابقات است.

انجمن تنیس با ویلچر نیز اعزام تیم جوانان به این رقابتها را به عنوان یکی از گام های اصلی در جهت توسعه این رشته و پرورش نسلی برای آینده در دستور کار قرار داده است.

علی کشفیا، رئیس انجمن تنیس با ویلچر، طی گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی زیر ۲۳ سال برگزار می شود. قصد داریم به منظور گسترش تنیس با ویلچر و همزمان تربیت نسلی جدید برای تقویت تیم ملی در رده بزرگسالان در این مسابقات نماینده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: آمادگی اولیه خود را برای اعزام تیم به مسابقات زیر ۲۳ سال جهان در چک اعلام کرده ایم و منتظر هستیم تا در زمان لازم ترکیب تیم اعزامی را هم به مسئولان برگزار کننده معرفی کنیم.

رئیس انجمن تنیس با ویلچر اعلام کرد: تیم ایران با ترکیبی متشکل از دو بازیکن همراه با کادر فنی در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان شرکت می کند اما اینکه چه بازیکنانی این ترکیب را تشکیل دهند هنوز مشخص نیست و در زمان لازم نسبت به انتخاب و معرفی بازیکنان اعزامی به چک اقدام خواهد شد.

بر پایه این گزارش، مسابقات آیواز و دیدارهای تنیس با ویلچر این مسابقات تیرماه سال آینده برگزار می شود.

کد خبر : ۱,۰۹۱
اشتراک در