۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۱۱
تیم-ملی-فوتبال-۵-نفره-به-یونان-دعوت-شد
رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از دعوتنامه یونان برای تیم ملی فوتبال ۵ نفره خبر داد و اینکه تا پایان بهمن‌ماه در مورد اعزام برون‌مرزی این تیم تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.
رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از دعوتنامه یونان برای تیم ملی فوتبال ۵ نفره خبر داد و اینکه تا پایان بهمن‌ماه در مورد اعزام برون‌مرزی این تیم تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی فوتبال ۵ نفره که پیش از این سه دعوتنامه از کشورهای ترکیه، برزیل و آلمان دریافت کرده بود، جدیدا نیز دعوتنامه‌ای از یونان دریافت کرده است.

بر این اساس گزینه موردنظر برای اعزام این تیم در راستای آماده‌سازی حضور در بازیهای پارالمپیک از میان این سه کشور و حداکثر تا پایان ماه جاری انتخاب خواهد شد.

محدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، در این رابطه و دعوتنامه جدید ارسال شده برای تیم فوتبال ۵ نفره طی گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: یونانی‌ها طبق دعوتنامه ارسالی، ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه میزبان تورنمنت بین‌المللی هستند، البته دیگر تیم‌های دعوت شده به این تورنمنت معرفی نشده‌اند، اما ظاهرا با وجود اینکه یونان پارالمپیکی نیست، از تیم‌های پارالمپیکی برای حضور در تورنمنتی که میزبان آن است دعوت کرده است.

وی یادآور شد که در این تورنمنت کلاس‌بندی اعضای تیم‌های شرکت‌کننده نیز انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از این هم دعوتنامه‌هایی را از سه کشور دیگر داشتیم که هنوز در رابطه با آنها هم تصمیمی گرفته نشده است.

ترکیه یکی از این کشورهاست که قرار است میزبان تورنمنتی با حضور تیم‌های ایران، انگلستان و برزیل باشد. آلمان هم متقاضی میزبانی اردوی مشترک و همچنین برگزاری آن در ایران است، ضمن اینکه  برزیل که خود میزبان بازی‌های پارالمپیک است نیز برگزارکننده تورنمنتی خواهد بود که ایران را به حضور در آن دعوت کرده؛ در همین راستا ما خواستار اعلام اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این تورنمنت شده ایم.

مظلومی تاکید کرد: دعوتنامه‌های ارسالی را به دقت و با در نظر گرفتن همه جوانب مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانیم از میان آنها بهترین گزینه را برای لحاظ کردن در قالب اردوی برون‌مرزی تیم فوتبال ۵ نفره انتخاب کنیم. حداکثر تا پایان بهمن‌ماه تصمیم نهایی در این رابطه اتخاذ می‌شود.

کد خبر : ۱,۰۸۷
اشتراک در