۳ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۴۷
دو-بازیکن-از-اردوی-تیم-ملی-والیبال-نشسته-خط-می-خورند
دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در حالی آغاز خواهد شد که دو بازیکن از ترکیب اردونشینان این تیم کنار گذاشته خواهند شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در حالی آغاز خواهد شد که دو بازیکن از ترکیب اردونشینان این تیم کنار گذاشته خواهند شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته در راستای آماده‌سازی حضور در بازی‌های پارالمپیک برزیل و پیش از آن مسابقات جام بین قاره‌ای (چین) از ۲۱ بهمن ماه آغاز خواهد شد. این اردوی ماقبل آخر والیبال نشسته ایران در سال جاری به حساب می‌آید که قرار است با حذف دو بازیکن از ترکیب اردونشینان قبلی پیگیری شود.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در این رابطه به سایت پارالمپیک گفت: اردوی ششم ما با حضور ۲۰ بازیکن برگزار شد که اتفاقاً روند خیلی خوبی هم داشت. این مرحله از تمرینات بر مبنای برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده، پیگیری شد و کاملاً هم به اهداف مورد نظر رسیدیم.

وی تصریح کرد: برای مرحله هفتم اردو که از ۲۱ بهمن ماه آغاز می‌شود، دو بازیکن از ترکیب اردونشینان قبلی کنار گذاشته می‌شوند. در حال حاضر سه گزینه برای بازیکنان حذف شده، در نظر داریم که با مشورت دیگر اعضای کادر فنی، دو نفر از آنها را حذف کرده و به نفر سوم اجازه حضور در تمرینات را می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه این مرحله از تمرینات تیم به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: بدنسازی یکی از اولویت‌های کاری در این مرحله از تمرینات است؛ ضمن اینکه با توجه به نزدیک شدن به زمان اعزام به مسابقات جام بین قاره‌ای، به مرور کارهای تاکتیکی نیز خواهیم پرداخت.

کد خبر : ۱,۰۸۵
اشتراک در