۳۰ دی ۱۳۹۴ ۰۷:۰۰
نظارت-بر-روند-تمرینی-دو-و-میدانی-کاران-پارالمپیکی-توسط-ناظران-کمیته-ملی-پارالمپیک
کمیته ملی پارالمپیک با اعزام ناظر به محل تمرینات دو و میدانی پارالمپیکی در استان های مختلف، بر روند تمرینات آنها بر اساس برنامه ارائه شده از سوی مربیان‌شان نظارت خواهد داشت.

کمیته ملی پارالمپیک با اعزام ناظر به محل تمرینات ورزشکاران دو و میدانی پارالمپیکی در استان های مختلف، بر روند تمرینات آنها بر اساس برنامه ارائه شده از سوی مربیان‌شان نظارت خواهد داشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، کاروان دو و میدانی ایران از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ قطر صاحب ۱۰ سهمیه مستقیم برای شرکت در بازی های پارالمپیک برزیل شد. این دو و میدانی کاران پارالمپیکی این روزها به صورت جداگانه تمرینات خود را در شهری که ساکن آن هستند، پیگیری می کنند تا با بهترین آمادگی در مهم‌ترین رویداد سال آینده شرکت کنند.

در همین راستا کمیته ملی پارالمپیک برنامه ای طراحی کرده تا بر اساس آن روند تمرینی این دو و میدانی کاران را زیر نظر داشته باشد.

بهمین رضایی فرعی، مدیر تیم های ملی دو و میدانی، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در این رابطه اینگونه توضیح داد: اخیرا نشستی با حضور اعضای کادر فنی تیم ملی و مربیان این دو و میدانی کاران داشتیم. در این نشست که به منظور بررسی روند تمرینی دو و میدانی کاران پارالمپیکی برگزار شد، برنامه مصوب تمرینی هر یک از آنها تا شهریورماه یعنی زمان اعزام به محل برگزاری بازی های پارالمپیک در ریودوژانیرو ارائه شد.

وی تاکید کرد: بر اساس این برنامه تمرینی، سرکشی از تمرینات دو و میدانی کاران به منظور نظارت بر روند تمرینی و ارزیابی وضعیت آنها در دستور کار کمیته ملی پارالمپیک قرار گرفته است.

مدیر تیم های ملی دو و میدانی گفت: طبق این برنامه، ناظران کمیته ملی پارالمپیک طی سفر به استان های مختلف محل اقامت دو و میدانی کاران پارالمپیکی، از نزدیک وضعیت و شرایط تمرینی آنها را ارزیابی می کنند و در جریان شرایط کلی و کم و کاستی های احتمالی آنها قرار می گیرند.

 

 


رضایی فرعی در بخش دیگری از این گفتگو با یادآوری اینکه دو و میدانی ایران در بازی های پارالمپیک لندن با ۱۸ نماینده حضور داشت، ابراز امیدواری کرد که تعداد سهمیه های کسب شده برای پارالمپیک ۲۰۱۶ بیشتر از این تعداد شود.

وی در این رابطه گفت که بعد از مسابقات آسیایی امارات (۱۳ تا ۲۱ اسفندماه) و مسابقات بین المللی فزاع (۲۵ اسفندماه تا اول فروردین ماه) تعداد سهمیه های پارالمپیکی دو و میدانی ایران نهایی خواهد شد.

مدیر تیم های ملی دو و میدانی همچنین اعلام کرد که هفته آینده فهرست نهایی دو و میدانی کاران اعزامی به هر یک از این رویدادها اعلام خواهد شد.

کد خبر : ۱,۰۸۱
اشتراک در