۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰
غلامرضا-رحیمی-نایب-قهرمان-مسابقات-تیر-و-کمان-فزاع-در-ریکرو-انفرادی-شد
دیدار نهایی مسابقات تیر و کمان بین المللی فزاع امارات در بخش انفرادی ریکرو انفرادی مردان با شکست غلامرضا رحیمی و نایب قهرمانی این نماینده کشورمان به پایان رسید.
دیدار نهایی مسابقات تیر و کمان بین المللی فزاع امارات در بخش انفرادی ریکرو انفرادی مردان با شکست غلامرضا رحیمی و نایب قهرمانی این نماینده کشورمان به پایان رسید.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات تیروکمان بین‌المللی فزاع امارات با برگزاری دیدار نهایی در بخش انفرادی ریکرو مردان به پایان رسید که طی آن غلامرضا رحیمی نماینده فینالیست ایران در این بخش در مصاف با حریفی از عراق به نام جواد الموسوی شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال نقره رحیمی در انفرادی ریکرو در حالی به دست آمد که وی روز گذشته در بخش میکس تیمی ریکرو همراه با نماینده انگلستان صاحب مدال طلا شده بود. همچنین سمیه عباسپور دیگر کماندار اعزامی ایران به مسابقات تیروکمان بین‌المللی فزاع امروز در بخش کامپوند صاحب مدال شد.

عباسپور در دیدار نهایی خود مقابل گرین هام جودیو از انگلستان به تساوی ۱۳۶ بر ۱۳۶ دست یافت، اما در تیر طلایی موفق شد مقابل حریف خود صاحب برتری شده و صاحب مدال برنز شود.

بدین ترتیب با کسب دو مدال طلا و نقره غلامرضا رحیمی و یک مدال برنز سمیه عباسپور پرونده تیم دو نفره تیروکمان معلولان ایران در مسابقات بین‌المللی فزاع امارات بسته شد.

این رقابت‌ها از روز شنبه با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف آغاز شده بود.

پیش از مسابقات تیر و کمان بین‌المللی فزاع، دو کماندار اعزامی ایران به امارات که با هدایت جبرائیل عبادی به این کشور سفر کرده‌اند،  طی دو روز (۲۴ و ۲۵ دی) در تمرین مشترک با نمایندگان دیگر تیم‌های شرکت‌کننده تمرینات خود را پیگیری کردند.

کد خبر : ۱,۰۷۶
اشتراک در