۲۶ دی ۱۳۹۴ ۰۶:۵۱
گلبارنژاد-دوچرخه-سوار-اعزامی-ایران-به-جام-جهانی-ایتالیا-و-انتخابی-پارالمپیک-شد
با برگزاری مسابقات رکوردگیری دوچرخه سواری، بهمن گلبارنژاد به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام جهانی ایتالیا که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک برزیل است، معرفی شد.
با برگزاری مسابقات رکوردگیری دوچرخه سواری، بهمن گلبارنژاد به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام جهانی ایتالیا که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک برزیل است، معرفی شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، ایران که تا به امروز و به واسطه حضور در بازی های پارآسیایی اینچئون امتیاز لازم برای کسب سهمیه پارالمپیک برزیل در رشته دوچرخه سواری را به دست آورده با حضور در جام جهانی ایتالیا می تواند سهمیه پارالمپیکی خود را قطعی و نهایی کند.

حضور دوچرخه سواری معلولان ایران در مسابقات ایتالیا با یک نماینده در برنامه قرارگرفته است. به همین منظور روز گذشته یک دوره رقابتهای رکوردگیری در ماده تعقیبی انفرادی برگزار شد تا نماینده ایران برای شرکت در این رقابتها مشخص و معرفی شود.

برای برگزاری مسابقات رکوردگیری دوچرخه سواری از ۸ ورزشکار برتر کشور دعوت شده بود که البته از میان آنها بهرام سلیمانی (استان فارس)، صابر رحیم پور و مجید شارق فر (استان گیلان) و به دلایل شخصی از شرکت در مسابقات بازماندند و بدین ترتیب رقابتهای رکوردگیری میان ۵ دوچرخه سوار همراه با حمید فرزادپور که بنا به درخواست شخصی متقاضی شرکت در این مسابقات بود، برگزار شد که طی آن بهمن گلبارنژاد در رده نخست قرار گرفت. رده بندی ۶ دوچرخه سوار شرکت کننده در مسابقات رکوردگیری به شرح زیر است:
۱- بهمن گلبارنژاد (استان فارس)
۲- محمد ابراهیم پور (استان فارس)
۳- علیرضا قاسمی (تهران)
۴- علی رضایی (استان مازندران)
۵- محسن میرزایی (استان کرمان)
۶- حمید فرزادپور (استان لرستان)

بدین ترتیب و با توجه به رده بندی دوچرخه سواران در مسابقات انتخابی برگزار شده، بهمن گلبارنژاد به عنوان نماینده ایران برای شرکت در مسابقات جام جهانی ایتالیا و انتخابی پارالمپیک برزیل انتخاب و معرفی شد. این رقابتها ۲۷ اسفندماه آغاز می شود.

برپایه این گزارش، دوچرخه سواری ایران برای پارالمپیک لندن صاحب یک سهمیه شده بود. بهمین گلبار نژاد تنها دوچرخه سواری اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ بود.

کد خبر : ۱,۰۷۱
اشتراک در