۲۰ دی ۱۳۹۴ ۰۶:۳۹
برگزاری-مسابقات-انتخابی-برای-معرفی-دوچرخه-سوار-اعزامی-به-جام-جهانی-ایتالیا
به منظور مشخص شدن تنها دوچرخه سوار اعزامی به مسابقات جام جهانی ایتالیا که حکم انتخابی پارالمپیک برزیل را هم دارد، یک دوره رقابتهای رکوردگیری میان ۹ دوچرخهسوار برتر کشور برگزار خواهد شد.
به منظور مشخص شدن تنها دوچرخه سوار اعزامی به مسابقات جام جهانی ایتالیا که حکم انتخابی پارالمپیک برزیل را هم دارد، یک دوره رقابتهای رکوردگیری میان ۹ دوچرخه سوار برتر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، کشور ایتالیا اواخر اسفندماه میزبان مسابقات جام جهانی دوچرخه سواری است که به عنوان آخرین فرصت برای توزیع سهمیه های پارالمپیکی این رشته از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایران که تا به امروز برای کسب سهمیه پارالمپیک برزیل در رشته دوچرخه سواری صاحب ۲۲ امتیاز شده است با حضور در جام جهانی ایتالیا می تواند این سهمیه پارالمپیکی خود را قطعی و نهایی کند. به همین منظور اعزام ورزشکار به این مسابقات در برنامه انجمن دوچرخه سواری جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک قرار گرفته است.

در همین راستا قرار است یک دوره مسابقات رکوردگیری برگزار شود تا برترین دوچرخه سوار شرکت کننده در این رقابتها برای اعزام به جام جهانی ایتالیا انتخاب و معرفی شود. این مسابقات انتخابی روز جمعه (۲۵ دی ماه) در تهران برگزار خواهد شد.

بهمن گلبار نژاد، بهرام سلیمانی و محمد ابراهیم پور (استان فارس)، علی رضایی (استان مازندران)، صابر رحیم پور و مجید شارق فر (استان گیلان)، علیرضا قاسمی (استان تهران) و محسن میرزایی (استان کرمان) هشت دوچرخه‌سواری هستند که در رقابتهای انتخابی ۲۵ دی ماه شرکت می کنند.

این دوچرخه سواران بر اساس عملکردی که طی دو سال گذشته در میادین مختلف داشته اند برای شرکت در مسابقات رکوردگیری، انتخاب شده اند.

در پایان رقابتهای انتخابی دوچرخه سواری، یک نفر برتر برای اعزام به جام جهانی ایتالیا انتخاب و معرفی خواهد شد. این رقابتها ۲۸ و ۲۹ اسفندماه برگزار می شود.

برپایه این گزارش، دوچرخه سواری ایران برای پارالمپیک لندن صاحب یک سهمیه شده بود. بهمین گلبار نژاد تنها دوچرخه سواری اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ بود.

کد خبر : ۱,۰۶۰
اشتراک در