۱۹ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۲۹
مرحله نخست اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال ۵ نفره برای حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیکی برزیل از ۲۲ دی ماه با حضور ۱۵ بازیکن آغاز خواهد شد.

مرحله نخست اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال ۵ نفره برای حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیکی برزیل از ۲۲ دی ماه با حضور ۱۵ بازیکن آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی فوتبال ۵ نفره که شهریورماه گذشته از حضور در مسابقات آسیایی ژاپن و کسب عنوان قهرمانی در این رقابتها صاحب دومین سهمیه بازی های پارالمپیک برزیل شد، اردوهای آماده سازی خود برای حضور در این دوره بازی ها از سه شنبه ۲۲ دی ماه آغاز خواهد کرد.

کرمان به عنوان میزبان مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ۵ نفره تعیین شده است. برای حضور در این اردو از ۱۵ بازیکن (۱۲ بازیکن همراه با ۳ دروازه بان)، دعوت شده است.

اسامی ۱۵ بازیکن دعوت شده به اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ۵ نفره به این شرح است:
۱ ـ حسین رجب پور (استان خوزستان)
۲ ـ محمد حیدری (استان خوزستان)
۳ ـ احمدرضا شاه حسینی (استان فارس)
۴ ـ حجت مزارعی (استان فارس)
۵ ـ رسول باصری (استان فارس)
۶ ـ میثم شجاعیان (استان فارس)
۷ ـ سامان اجرت دست (استان فارس)
۸ ـ بهزاد زادعلی اصغر (استان آذربایجان شرقی)
۹ ـ امیر پوررضوی (استان آذربایجان شرقی)
۱۰ ـ کامبیر محکم (استان خراسان رضوی)
۱۱ ـ صادق رحیمی (استان کرمان)
۱۲ ـ محمدرضا مهنی نصب (استان کرمان)
۱۳ ـ علی نورانی (استان گیلان)
۱۴ ـ مرتضی رمضانی (استان گیلان)
۱۵ ـ اکبر شوشتری (استان مرکزی)

 

 


بر پایه این گزارش، این مرحله از تمرینات پارالمپیکی تیم ملی فوتبال ۵ نفره تا ۲۹ دی ماه در کرمان پیگیری خواهد شد. جواد فلفلی به عنوان سرمربی همراه با محمدرضا شاددل، ایمان فرح بخش و امیرحمزه زارع به عنوان مربیان تمرینات این بازیکنان را زیر نظر دارند.

دومین اردوی این تیم نیز طی روزهای ۷ تا ۱۴ بهمن ماه در استان کرمان برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، تیم ملی فوتبال پنج نفره اولین حضور پارالمپیکی خود را با شرکت در پارالمپیک ٢٠١٢ لندن تجربه کرد که طی آن در میان ٨ تیم شرکت کننده در جایگاه ششم ایستاد.

کد خبر : ۱,۰۵۸
اشتراک در