۱۴ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۰۰
کمیته-بین‌المللی-پارالمپیک-از-زهرا-نعمتی-به-عنوان-کمانداری-نام-برد-که-باید-دیده-شود
کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار تصویری از زهرا نعمتی، از وی و پنج کماندار دیگر به عنوان ورزشکارانی یاد کرد که باید در بازی های پارالمپیک ریو عملکرد آنها را به نظاره نشست.

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار تصویری از زهرا نعمتی، از وی و پنج کماندار دیگر به عنوان ورزشکارانی یاد کرد که باید در بازی های پارالمپیک ریو عملکرد آنها را به نظاره نشست.


بر پایه گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسئولان برگزاری بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ نام شش کماندار و هشت تنیسور با ویلچر را معرفی کرده اند که باید در رقابتهای ریو، عملکردشان را حتما دید.

بازی های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ از ۷ تا ۱۸ سپتامبر با حضور ۴۳۵۰ ورزشکار از سراسر دنیا برگزار خواهد شد. این ورزشکاران از ۱۷۰ کشور جهان هستند و ۵۲۸ مدال در ۲۲ رشته توزیع خواهد شد. کمیته بین المللی پارالمپیک در تلاش برای اینکه مردم بدانند کدام ورزشکاران را باید از طریق رسانه ها در طول برگزاری بازی های پارالمپیک دنبال کنند، از چهارم تا پانزدهم ژانویه اقدام به معرفی برترین ها در ۲۲ رشته خواهد کرد.

بدین ترتیب که هر روز ورزشکاران برتر دو رشته معرفی می شوند. این ورزشکاران طبق اعلام سایت کمیته بین المللی پارالمپیک می توانند تاثیر مثبتی در رشته های تیر و کمان و تنیس با ویلچر در سال ۲۰۱۶ داشته باشند.



در این سایت در خصوص نعمتی نوشته است: پس از اینکه نخستین زن ایرانی لقب گرفت که در پارالمپیک لندن به مدال طلا دست پیدا کرد، نعمتی اکنون می خواهد هم در المپیک و هم در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ شرکت کند.

شش کماندار برتر از نگاه سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به شرح زیر هستند: زهرا نعمتی (ایران)، داوید دراهونینسکی (جمهوری چک)، لی ئوک سو (کره جنوبی)، مت استوتزمان (آمریکا)، النورا سارتی (ایتالیا)، لی هوآ سوک (کره جنوبی)

هشت تنیسور با ویلچر برتر از نگاه سایت کمیته بین المللی پارالمپیک به شرح زیر هستند: شینگو کونی‌یدا (ژاپن)، استفان هودت (فرانسه)، گوستاوو فرناندس (آرژانتین)، کامیجی یوی (ژاپن)، جیسکه گریفوئن (هلند)، آنیک فن کوت (هلند)، دیلن آلکات (آمریکا)، دیوید واگنر (آمریکا)

کد خبر : ۱,۰۴۵
اشتراک در