۱۳ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۱۶
برنامه-های-آماده-سازی-تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-تا-پارالمپیک-ریو-تشریح-شد
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره ضمن اشاره به برنامه های آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ تاکید کرد که این تیم تا پیش از سفر به ریودوژانیرو در ۱۲ مرحله اردوی داخلی و خارجی شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره ضمن اشاره به برنامه های آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ تاکید کرد که این تیم تا پیش از سفر به ریودوژانیرو در  ۱۲ مرحله اردوی داخلی و خارجی شرکت خواهد کرد.

جواد فلفی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه در برنامه اولیه هشت مرحله اردو برای تیم ملی فوتبال پنج نفره پیش بینی شده بود، اظهار داشت: بر این اساس قرار بود این تیم تا زمان اعزام به محل برگزاری بازی های پارالمپیک به طور میانگین ماهیانه یک اردو داشته باشد اما پس از بررسی های دقیق تر، تعداد این اردوها به ۱۲ مرحله اردو افزایش یافت.

وی تاکید کرد: فوتبال پنج نفره از نظر زیر ساختار و حریف تمرینی و اینکه به هنگام تمرین بازیکن باید حتما یک همراه داشته باشد، شرایط بسیار خاصی دارد به همین دلیل هشت مرحله اردوی پیش بینی شده خیلی مناسب نبود و از همین رو آن را به 12 مرحله افزایش دادیم.

 

 


وی با یادآوری اینکه اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال  پنج نفره از ۲۲ دی ماه با حضور ۱۵ بازیکن آغاز خواهد شد، ادامه داد: به احتمال خیلی زیاد کرمان میزبان این مرحله از اردو است. این شهر در مجموع میزبان سه مرحله اردوهای ماست ضمن اینکه با لحاظ کردن شرایط آب و هوایی ریودوژانیرو به هنگام برگزاری بازی های پارالمپیک  و نزدیکی آن به شرایط جوی شمال ایران در منطقه گیلان و مازندران، قطعا چهار - پنج مرحله اردو را در مازندران برگزار خواهیم کرد. سایر مراحل تمرینی را هم در تهران برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با بیان اینکه یکی از ۱۲ مرحله اردوی پیش بینی شده برای این تیم به صورت برون مرزی برگزار خواهد شد، یادآور شد که این تیم از سه کشور ترکیه، برزیل و آلمان دعوتنامه دارد و طبق صحبت های انجام شده اردوی برون مرزی مورد نظر در قالب یکی از این دعوتنامه ها انجام خواهد شد.

وی گفت که قطعا اردوی برون مرزی تیم ملی فوتبال پنج نفره بعد از نوروز ۹۵ برگزار خواهد شد.

فلفلی در بخشی از این گفتگو در مورد تعداد بازیکن حاضر در هر یک از مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: در سه مرحله نخست اردو هیچ ریزشی نداریم طوریکه ۱۲ بازیکن دعوت شده به اردوی اول تا پایان اردوی سوم در محل تمرینات حضور خواهند داشت و زیر نظر ۴ مربی تمرینات خود را پیگیری می کنند اما از اردوی چهارم به بعد ریزش بازیکنان برای رسیدن تدریجی به ترکیب اصلی تیم آغاز می شود.

کد خبر : ۱,۰۴۳
اشتراک در