۱۲ دی ۱۳۹۴ ۲۰:۴۰
اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-وزنه-برداری-آغاز-شد
تیم ملی وزنه برداری معلولان که باید برای حضور بازی های پارالمپیک برزیل آماده شود از امروز دور جدید تمرینات خود را آغاز کرده است.
تیم ملی وزنه برداری معلولان که باید برای حضور بازی های پارالمپیک برزیل آماده شود از امروز دور جدید تمرینات خود را آغاز کرده است.
به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، طبق آنچه از ابتدای امسال برای تیم ملی وزنه برداری پیش بینی شد، این تیم ماهیانه یک مرحله  اردوی دوهفته ای برگزار کرده است. بر این اساس، اردویی که از امروز (شنبه) در تهران آغاز شده، دهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری معلولان از ابتدای سال به حساب می آید که در راستای آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک برزیل برگزار می شود.

اردوی دهم تیم ملی وزنه برداری با حضور ۶ ورزشکار پیگیری می شود. علاوه بر سیامند رحمان، حامد صلحی پور، علی صادق زاده، حمزه محمدی و سامان رضی که پنج سهمیه وزنه برداری ایران را برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ کسب کرده اند، احمد امین زاده نیز به عنوان ششمین وزنه بردار اردونشین در این مرحله از تمرینات حضور دارد.

این مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه برداری تا ۲۴ دی ماه در تهران پیگیری می شود. طی این دو هفته وزنه برداران اردونشین به غیر از سه شنبه ها تمرینات خود را به صورت روزانه زیر نظر احمد دلجوان (سرمربی) و غلامرضا آسترکی (مربی) پیگیری می کنند.

تیم ملی وزنه برداری تا پایان امسال دو مرحله اردوی دیگر نیز در برنامه دارد. ضمن اینکه این تیم طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه نیز با ترکیب پنج نفره متشکل از وزنه بردارانی که صاحب سهمیه پارالمپیک شده اند نیز در مسابقات جایزه بزرگ امارات شرکت می کنند.

کد خبر : ۱,۰۳۹
اشتراک در