۹ دی ۱۳۹۴ ۰۷:۰۵
۱۹-بازیکن-به-ششمین-اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-والیبال-نشسته-دعوت-شدند
تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان اولین تیم ایران سهمیه بازی های پارالمپیک برزیل را کسب کرد، ششمین مرحله اردوی آماده سازی خود را از جمعه آینده با حضور ۱۹ بازیکن آغاز می‌کند.

تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان اولین تیم ایران سهمیه بازی های پارالمپیک برزیل را کسب کرد، ششمین مرحله اردوی آماده سازی خود را از جمعه آینده با حضور ۱۹ بازیکن آغاز می‌کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی والیبال نشسته در راستای آماده سازی برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک در ریودوژانیرو برزیل، تاکنون ۵ مرحله اردو برگزار کرده است.

با توجه به اتمام نیم فصل نخست رقابتهای والیبال نشسته لیگ برتر باشگاه های کشور، مرحله ششم اردوی آماده‌سازی این تیم از جمعه (۱۱ دی ماه) در مشهد آغاز خواهد شد. برای برپایی این مرحله از اردوی تیم ملی والیبال نشسته که به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت، از ۱۹ بازیکن دعوت شده تا در تمرینات شرکت کنند.

۱۹ بازیکن دعوت شده به اردوی ششم تیم ملی والیبال نشسته عبارتند از:
۱-  صادق بیگدلی (تهران)
۲-  داود علی پوریان (تهران)
۳-  مهدی حمیدزاده (تهران)
۴-  رمضان صالحی (مازندران)
۵-  مجید لشگری (مازندران)
۶-  امیر کفشدار (مازندران)
۷-  مرتضی مهربان (مازندران)
۸-  مهدی بابایی (خراسان)
۹-  حسین گلستانی (قم)
۱۰-  حسین حسینی مجد (قم)
۱۱-  ناصر حسن پور (ارومیه)
۱۲-  آرش خرمالی (گلستان)
۱۳-  احمد ایری (گلستان)
۱۴-  ابوالفضل اولیایی (کرج)
۱۵-  مهرزاد مهروان (کرج)
۱۶-  عیسی زیراهی (مرکزی)
۱۷-  سبحانی نیا (اصفهان)
۱۸-  میثم علیپور (گیلان)
۱۹-  حسین فرزانه (قزوین)

بازیکنان دعوت شده به دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته زیر نظر هادی رضایی به عنوان سرمربی همراه با علیرضا معمری، حسن بخش علی پور و حسن محمدی (مربیان) تمرینات خود را در مشهد پیگیری می کنند. همچنین بهمن تاروردی زاده (بدنساز)، محمد صفری (فیزیوتراپ) و شیروانی (سرپرست) و حجت الاسلام احمدرضا دهقان (نماینده فرهنگی) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته در این اردو هستند.

 

 


بر پایه این گزارش، بعد از اتمام نیم فصل دوم مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر و تا پیش از پایان سال، تیم ملی والیبال نشسته دو مرحله اردوی آماده سازی دیگر نیز برگزار خواهد کرد و بعد از آن در مسابقات جام بین قاره ای شرکت می کند. این رقابتها ۲۳ اسفندماه تا ۳ فروردین ماه در چین برگزار خواهد شد و ایران مدافع قهرمانی این مسابقات است.

تیم ملی والیبال نشسته شهریورماه سال گذشته با کسب عنوان سوم مسابقات جهانی صاحب سهمیه پارالمپیکی شد. این تیم پیش از این هفت دوره حضور در ادوار مختلف بازی‌های پارالمپیک را تجربه کرده که ۵ مدال طلا همراه با ۲ مدال نقره حاصل آن است.

کد خبر : ۱,۰۳۴
اشتراک در